Hvornår bar i ikke autostolen mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Lærke & Lucas

LineD skriver:

Ja det er rigtigt nu du siger det (Mortens familie bor i Padborg - så vi er der jo tit) - har set mange når vi er nede og handle stort ind...

Tænk sig at "guide lines" er SÅ forskellige fra land til land

Jeg bor tæt på padborg så vi er os tit over og handle. Alle tysker har der børn i autostolen , man ser dem ikke med en barnevogn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Lullaby

har vi aldrig gjort

Anmeld

14. januar 2010

Bondepigen

Vi har kun båret Emma i autostolen fra fødegangen til bilen, og fra bilen og ind derhjemme..ellers ikke.

Jeg har læst at, hvis en autostol har været involveret i en ulykke, så bør den udskiftes..osse selv om den ikke ser ud til at have lidt skade, så jeg har ikke brudt mig om at slæbe den ind og ud af bilen, hvis man nu skulle komme til at "lave noget ved den"... Plus at jeg forsøgte at arrangere det sådan at hun sad mindst muligt i den!

Anmeld

14. januar 2010

Mie A

Jeg tror at jeg stoppede da Lærke vejede 7-8 kg

Anmeld

14. januar 2010

SaNiNa

Da Nicklas var helt lille gjore vi det vi skulle fra eller til bilen hvis vi ikke holdte lige uden for ejendommen, men da han var 2 måneder var det for besværlig og an var tung at bære i stolen.

Handler aldrig hvor han sidder i autostolen så finder jeg heller barnvognen frem.

Anmeld

14. januar 2010

Christinahr

LineD skriver:

Har også netop købt en vikle af samme grund Håber jeg bliver glad for den

En fastvikle eller?

Anmeld

14. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

vi som sådan aldrig båret på den lille stol 0-13 kg, da vi havde base til vores klapvogn - så han kunne 'klikkes' fast og komme i hvilestilling... Når han så vågned havde vi bæresele med.

Han var ret lang så han kom ret tidlig over i den næste. Ja ved det godt. Men hvad skal man gøre når han fysisk ikke kan være i den mere? hverken hovedstøtte eller seler kunne rykkes mere. Forretningen stod bare og viste ingenting, ingen råd eller andet.

Anmeld

15. januar 2010

Miamaja

Jeg har aldrig holdt min baby med autostolen som jeg ser mange modre gor. den er jo enorm tung og ikke saerlig praktisk, saa hellere ind og ud med baby for mit vedkommende uanset storrelse.

ja, det vaekker maaske den lille nyfodte men som regel falder de nok i sovn igen.

Anmeld

15. januar 2010

LineD

Christinahr skriver:

En fastvikle eller?

Det er en strækvikle (Koala vikle)

Anmeld

15. januar 2010

Mumto3

Det har vi aldrig gjort!!! Vi har endda en af de der 'smarte' 3i1 køretøjer, hvor man sætter autostolen dirkte ned og så fungere den som klapvogn. Men den har vi kun brugt når vi er ude at rejse med en lille baby. Der er det genialt altid at have en autostol med, så man lige kan smutte ind i en taxa osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.