Hvornår bar i ikke autostolen mere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.846 visninger
20 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

LineD

Ja egentlig et simpelt spørgsmål, hvornår stoppede i med at tage autostolen ud af bilen og bære bebserne i den? Og så bare bar dem på armen?

Knus Line, der synes den er ved at være godt tung at gå med allerede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

RumlesMor

Da min datter var stærk nok til at sidde selv...så bar jeg hende, eller havde hende i en lille klapvogn.

Anmeld

14. januar 2010

Valle81

Hmm, har aldrig brugt autostolen til at bære i, har altid haft lift med til at puttet over i, gerne barnevogn og senere klapvogn:0)

Anmeld

14. januar 2010

Lone Jakobsen

Rasmus er 6 mdr, og er han vågen bærer jeg ham bare på armen. tror jeg har gjort det et par måneder. for vil gerne give dig ret i at de er virkelig tunge.

Anmeld

14. januar 2010

Ni-ko-li-ne

vi bar den een maks to gange, det er ikke det aller bedste at de sidder der for længe hvis der er mulighed for andet:0)

Anmeld

14. januar 2010

LineD

Skulle måske tilføje at jeg tænker på indkøb og når man smutter fra bilen op til bedsterne og sådan...

Ellers har vi jo barnevognen til at komme omkring, jeg synes bare man bærer meget sådan en dag på indkøb, f.eks. ind og ud af bilen med stolen (av min ryg i øvrigt) og balancere en autostol i vognen og så er der ikke plads til varer

Ved godt de ikke må sidde deri for længe (Tænker jeg i øvrigt også er lidt mærkeligt i USA hvor de bruger dem som klapvogne (de der 3i1 køretøjer de laver med autostol/klapvogn/barnevogn i en ...) Sjovt det er anderledes derovre...

Anmeld

14. januar 2010

Lærke & Lucas

LineD skriver:

Skulle måske tilføje at jeg tænker på indkøb og når man smutter fra bilen op til bedsterne og sådan...

Ellers har vi jo barnevognen til at komme omkring, jeg synes bare man bærer meget sådan en dag på indkøb, f.eks. ind og ud af bilen med stolen (av min ryg i øvrigt) og balancere en autostol i vognen og så er der ikke plads til varer

Ved godt de ikke må sidde deri for længe (Tænker jeg i øvrigt også er lidt mærkeligt i USA hvor de bruger dem som klapvogne (de der 3i1 køretøjer de laver med autostol/klapvogn/barnevogn i en ...) Sjovt det er anderledes derovre...

Det gør de os i Tyskland. Der ser man rigtig mange der har den autostol som en slags barnevogn

Anmeld

14. januar 2010

LineD

Lærke 2009 skriver:

Det gør de os i Tyskland. Der ser man rigtig mange der har den autostol som en slags barnevogn

Ja det er rigtigt nu du siger det (Mortens familie bor i Padborg - så vi er der jo tit) - har set mange når vi er nede og handle stort ind...

Tænk sig at "guide lines" er SÅ forskellige fra land til land

Anmeld

14. januar 2010

Christinahr

Vi har aldrig brugt autostolen ud over i bilen. De har jo ikke godt af at sidde så længe i den. Altså jo fra stuen til bilen og retur, men ved indkøb og lign har vi brugt viklen.

Jeg går heller ikke med mine børn på armen, de sidder på ryggen

Anmeld

14. januar 2010

LineD

Christinahr skriver:

Vi har aldrig brugt autostolen ud over i bilen. De har jo ikke godt af at sidde så længe i den. Altså jo fra stuen til bilen og retur, men ved indkøb og lign har vi brugt viklen.

Jeg går heller ikke med mine børn på armen, de sidder på ryggen

Har også netop købt en vikle af samme grund Håber jeg bliver glad for den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.