snøft min elskede hund, blir hentede imorgen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Mia Maia skriver:

Har selv en lille hund, som lige nu er mit barn - har selv tænkt tanken, hvad nu hvis det ikke går, men prøver at lade være...

Vil bare sige jeg forstår dig, og jeg håber det bliver nemmere med tiden...

P.S. sikke en smuk lille pige du har...

ja lige præcis, men altså i de fleste tilfælde kan det jo sagtens lade sig gøre, så self kan din lille ´hund (baby) klare en lille bebs

tak, ja satser jeg også meget på, men puha det blir hårdt.. men heldigvis ved jeg hvor han er, så jeg kan besøge ham

mange tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

@spire skriver:

åååh nej altså.. Står lidt i samme situation, da jeg har en kat... Den sødeste dejligeste rareste kat når det bare er mig og ham som det har været i størstedelen af de snart 8 år jeg har haft ham.. Frygter SÅ meget han heller ikke kan acceptere der kommer en baby, og jeg skal skille mig af med ham..

Trøst dig med at du ved din hund i det mindste stadig kommer til at have et godt liv, for jeg må jo nok aflive min kat hvis det når dertil.. Men nøøøj hvor kan jeg godt forstå du ikke synes det er sjovt.. 

Kæmpe @spire

åh nej, har også en lille killing, som bare elsker malou heldigvis, men den har jo heller ikke været vant til andet.. håber ikke det kommer så vidt med din kat.. men kan du ikke give ham væk til en familie i stedet for at aflive den ?? hvis det nu , 7,9,13 skulle komme så vidt??

cille

Anmeld

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

LineD skriver:

Du får lige et KÆMPE jeg har selv lige været møllen igennem med vores ellers så fredelig 3. hund Laika.

Hun var den skønneste vovse og kunne super med andre børn, men hun blev bare SÅ vild omkring Liam, og med arrige tendenser, så her måtte vi af med hende.

Jeg savner hende meget, hun var en rigtig mors hund, men nu er hun ved en dejlig familie, og det letter hjertet lidt at hvide at de kan give hende alt det vi ikke kan.

Så mange tanker og herfra.

ja det gør balou nemlig også..

det jeg ked af at høre du får også lige en , det må være hårdt, men ja som du siger er han hos en god familie, og det godt din er det, så har man lidt ro i sindet.. ja balou er også bare mors hund

Anmeld

14. januar 2010

@spire

Malou Vilma Nørgaard skriver:

åh nej, har også en lille killing, som bare elsker malou heldigvis, men den har jo heller ikke været vant til andet.. håber ikke det kommer så vidt med din kat.. men kan du ikke give ham væk til en familie i stedet for at aflive den ?? hvis det nu , 7,9,13 skulle komme så vidt??

cille

Det ville være det bedste, der er bare ikke så mange der vil have en voksen kat på 8 snart 9 år..

Har en veninde der besluttede sig for at skille sig af med sine 2 katte, og de var kun 3-4 år, men der var ingen der ville have dem når de var så gamle, så hun blev også nød til at aflive..

Men håber virkelig heller ikke det når så vidt.. 

Anmeld

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

@spire skriver:

Det ville være det bedste, der er bare ikke så mange der vil have en voksen kat på 8 snart 9 år..

Har en veninde der besluttede sig for at skille sig af med sine 2 katte, og de var kun 3-4 år, men der var ingen der ville have dem når de var så gamle, så hun blev også nød til at aflive..

nej okey det kan jeg godt se men det kommer self slet ikke så langt ..

Anmeld

14. januar 2010

grinbidderen

@spire skriver:

ja jeg blander mig lige lidt

jeg ved at hvis man kommer ned med en kat udenset alder på inges kattehjem tager de gerne i mod den så der kan de passe godt på den og muligvis får den en anden familie, der er jo nogen familier der gerne vil have en lidt ældre kat.. ville bare lige sige det.

knus

Anmeld

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

grinbidderen skriver:

ja jeg blander mig lige lidt

jeg ved at hvis man kommer ned med en kat udenset alder på inges kattehjem tager de gerne i mod den så der kan de passe godt på den og muligvis får den en anden familie, der er jo nogen familier der gerne vil have en lidt ældre kat.. ville bare lige sige det.

knus

det skal du være så hjertelig velkommen til

ja det er faktsik rigtig, har jeg godt læst om på nettet, at de tager alle aldre af katte på hendes kattehjem.

Anmeld

14. januar 2010

Tvilling

Må jeg spørge hvor gammel din hund er??

Din beskrivelse af din hund og jeres forhold får mig næsten til at . Jeg har selv samme forhold med min hund. Han er lige blevet 3 år og vi venter barn 12 juni.

Stort til dig for din beslutning som jeg klart synes er den rigtige.

Anmeld

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tvilling skriver:

Må jeg spørge hvor gammel din hund er??

Din beskrivelse af din hund og jeres forhold får mig næsten til at . Jeg har selv samme forhold med min hund. Han er lige blevet 3 år og vi venter barn 12 juni.

Stort til dig for din beslutning som jeg klart synes er den rigtige.

han er 2år..

puha ja, har sgu også tudet meget over det hehe.. åh, så satser vi på din hund ikke er så jalou som min balou, ..

mange tak, ja det andet havde ikke været godt for nogle..

og får lige et tilbage og tak

Anmeld

14. januar 2010

Tvilling

Hvad med Racen. Blot nysgerrig. Ikke det har SPOR at sige.!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.