snøft min elskede hund, blir hentede imorgen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
27 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

ja min dejlige hund balou blir hentede imorgen eftermiddag  ..

Af nogle af mathias venner, der meget gerne vil havde ham, og ja så ved jeg han får det rigtig godt, og kan besøge ham nogle gange, men det sgu ikke det samme snøft snøft...

Grunden til jeg ikke skal havde ham mere, er at han ikke kan med malou, han gør hele tiden af hende, og han er meget jalou omkring jeg er malou's mor, for jeg er jo også hans!!! og han vil IKKE dele... har virkelig prøvet at give ham meget opmærksomhed, men det nytter intet 

Og er sgu lidt bange for hvis han fik chancen , ville han bide eller noget, han er sgu ret arrig omkring hende .. og det har han ALDRIG vlæret før, eller om andre børn, han bliver betegnet som den sødeste hund ever!! men der er ikke noget at gøre, har prøvet alt, så de henter ham imorgen..

men ville bare lige ud med det..

knus cille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

RumlesMor

14. januar 2010

FrkC

Øv øv øv.. Det må ikke være rart..

Men det er da dejligt (trods alt) at han kommer et sted hen du kender og hvor du ved han vil få det godt..

Kæmpe

Anmeld

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Tandfeen i forklædning skriver:

Øv øv øv.. Det må ikke være rart..

Men det er da dejligt (trods alt) at han kommer et sted hen du kender og hvor du ved han vil få det godt..

Kæmpe

nej, og har haft ham siden han var lille bitte.. så har bare et meget tæt knyttet bånd til ham..

men ja, det er altid noget , så kan jeg i det mindste se ham en enkel gang eller to..

tak og en tilbage

Anmeld

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

RumlesMor skriver:

tak det varmer

Anmeld

14. januar 2010

hc=k

Åh hvor jeg bare godt kan følge dig. Det er virkelig hårdt at skulle af med en hund for man har virkelig et bånd som betyder rigtig meget. Jeg måtte selv gå af med min hund da jeg var 7 måneder henne fordi jeg ikke kunne passe den som den var vandt til.

Du får et kæmpe herfra.

Anmeld

14. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hc=k skriver:

Åh hvor jeg bare godt kan følge dig. Det er virkelig hårdt at skulle af med en hund for man har virkelig et bånd som betyder rigtig meget. Jeg måtte selv gå af med min hund da jeg var 7 måneder henne fordi jeg ikke kunne passe den som den var vandt til.

Du får et kæmpe herfra.

mange tak, åh det må heller ikke havde været sjovt, at skulle af med den ...

men man kan sige, det nyttede jo ikke noget at han var såen over for malou, har virkelig tænkt den tanke mange gange.. men hold da op var mere knyttede end jeg lige troede, men han har jo også været min lille baby hele tiden..

mange tak

Anmeld

14. januar 2010

MM1987

Har selv en lille hund, som lige nu er mit barn - har selv tænkt tanken, hvad nu hvis det ikke går, men prøver at lade være...

Vil bare sige jeg forstår dig, og jeg håber det bliver nemmere med tiden...

P.S. sikke en smuk lille pige du har...

Anmeld

14. januar 2010

@spire

åååh nej altså.. Står lidt i samme situation, da jeg har en kat... Den sødeste dejligeste rareste kat når det bare er mig og ham som det har været i størstedelen af de snart 8 år jeg har haft ham.. Frygter SÅ meget han heller ikke kan acceptere der kommer en baby, og jeg skal skille mig af med ham..

Trøst dig med at du ved din hund i det mindste stadig kommer til at have et godt liv, for jeg må jo nok aflive min kat hvis det når dertil.. Men nøøøj hvor kan jeg godt forstå du ikke synes det er sjovt.. 

Kæmpe @spire

Anmeld

14. januar 2010

LineD

Du får lige et KÆMPE jeg har selv lige været møllen igennem med vores ellers så fredelig 3. hund Laika.

Hun var den skønneste vovse og kunne super med andre børn, men hun blev bare SÅ vild omkring Liam, og med arrige tendenser, så her måtte vi af med hende.

Jeg savner hende meget, hun var en rigtig mors hund, men nu er hun ved en dejlig familie, og det letter hjertet lidt at hvide at de kan give hende alt det vi ikke kan.

Så mange tanker og herfra.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.