Hvad syntes i om den nye sukkerafgift???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Diana...

Heidi. skriver:

Der var engang hvor jeg var MEGA colaholiker... Det skulle være med sukker.. Nu kan jeg slet ikke få det ned, er det ikke underligt??

Jeg syntes simpelthen det er ALT for sødt..

Det var nøj agtig det samme med mig før jeg blev gravid der drak jeg heller ikke cola mere af samme grund som dig men så blev jeg gravid og så bryd helved løs hi hi ej jeg drikker kun cola i weekenderne så det ikke så meget. men light har jeg dog aldrig drukket så hellere saftevand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Diana...

Heidi. skriver:

Der var engang hvor jeg var MEGA colaholiker... Det skulle være med sukker.. Nu kan jeg slet ikke få det ned, er det ikke underligt??

Jeg syntes simpelthen det er ALT for sødt..

Det var nøj agtig det samme med mig før jeg blev gravid der drak jeg heller ikke cola mere af samme grund som dig men så blev jeg gravid og så bryd helved løs hi hi ej jeg drikker kun cola i weekenderne så det ikke så meget. men light har jeg dog aldrig drukket så hellere saftevand.

Anmeld

14. januar 2010

BOBS

mynord skriver:

For min skyld kunne de sætte prinsen op på alt sukkerstadset og prisen ned på frugt og grønt

tror dog også som en anden skriver at nogle dog stadig ville købe meget sik osv. men jeg ville også klart blive nærig  men en krone fra eller til ?

Anmeld

14. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Synes det er helt ok.

Men studser dog lidt over hvorfor de har sat prisen op på ramlösa med brus og smag. Der er jo ikke tilsat kunstigt sukker.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.