Hvad syntes i om den nye sukkerafgift???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
13 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

Heidi.

Det gik lige op for mig i dag da jeg var i Føtex, da der jo er kommet den  nye sukkeragift... Det betød at en 1½ cola Zero var 1 kr billigere en en alm Coca Cola...

Jeg fandt ikke lige ud af om slikket så også lige havde fået et nyk op af..

Men hva syntes i om det ?

Lige med sodavand er det egentlig fint for mig, da jeg drikker MEGET light, og dermed jo kan spare en lille skilling..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Rasmine

Synes det er ok, men for min skyld kunne de godt fordoble prisen på ikke-light produkter.

(Fik du btw mit link til Ticket flyverdragter på bud?)

Anmeld

14. januar 2010

Diana...

Jamen det synes jeg faktisk er fint nok hvis det kan have en betydning at folk vil spise/drikke mindre af det.

Knus Diana der ikke går til light af den grund så det jo ikke cola 

Anmeld

14. januar 2010

9510

For min skyld kunne de sætte prinsen op på alt sukkerstadset og prisen ned på frugt og grønt

Anmeld

14. januar 2010

Heidi.

Mebach skriver:

Synes det er ok, men for min skyld kunne de godt fordoble prisen på ikke-light produkter.

(Fik du btw mit link til Ticket flyverdragter på bud?)

Ja, det ville egentlig være fedt, for så ville jeg nemlig ikke købe alt det slik til mig selv så ville jeg være ALT for nærrig..

Og joooo mange tak for linket.. Men da jeg kom ind på den side var der ikke en i Phillipas størrelse... Men jeg har så fundet en rigtig lækker en fra Hollys, jeg anede ikke de laver flyverdragter. Men den er virkelig lækker http://www.trend2kids.dk/product.asp?product=5682

Den kan jeg i hvertfald anbefale...

Anmeld

14. januar 2010

Lone Jakobsen

sjovt jeg slet ikke opdagede det da jeg købte sodavand til weekenden.

jeg tror de kan sætte nok så mange afgifter på, hvis folk vil indtage sukker....alkohol....nikotin eller hvad der nu er klapjagt på, ja så gør de det alligevel....afgift eller ej

Anmeld

14. januar 2010

Heidi.

DianaMoar skriver:

Jamen det synes jeg faktisk er fint nok hvis det kan have en betydning at folk vil spise/drikke mindre af det.

Knus Diana der ikke går til light af den grund så det jo ikke cola 

Der var engang hvor jeg var MEGA colaholiker... Det skulle være med sukker.. Nu kan jeg slet ikke få det ned, er det ikke underligt??

Jeg syntes simpelthen det er ALT for sødt..

Anmeld

14. januar 2010

Mira0911

Tror ikke Colaholiker tænker på prisen om den er 1 kr billigere eller dyre...

Jeg selv drikker light - Til tider kan jeg da godt nuppe Coca cola..

Anmeld

14. januar 2010

Heidi.

nutche skriver:

sjovt jeg slet ikke opdagede det da jeg købte sodavand til weekenden.

jeg tror de kan sætte nok så mange afgifter på, hvis folk vil indtage sukker....alkohol....nikotin eller hvad der nu er klapjagt på, ja så gør de det alligevel....afgift eller ej

Det tror jeg osse. Men nu var det heller ikke alm sodavand der var sat op i pris, men light der var sat ned Og så er det jo kun en krone.. Der skal nok mere til før folk syntes de spare..

Anmeld

14. januar 2010

Lone Jakobsen

Heidi. skriver:

Det tror jeg osse. Men nu var det heller ikke alm sodavand der var sat op i pris, men light der var sat ned Og så er det jo kun en krone.. Der skal nok mere til før folk syntes de spare..

ja jeg tror også der skal mere til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.