HSG -Hvor glad kan man lige blive over noget så ubehageligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

mini1977 skriver:

Jeg har også fået lavet en HSG-scanning - også på en klinik på Østerbro - og jeg var rigtig nervøs inden, fordi jeg havde fået foretaget en vandscanning hos min gynækolog som dels var ubehagelig dels viste at begge æggeledere sandsynligvis var lukket til.

Jeg fortalte sygeplejerskerne på klinikken hvor nervøs jeg var, og de var så søde ved mig og min mand. Lægen var endnu sødere og forklarede hele tiden hvad der skulle ske og hvad jeg kunne forvente at mærke - og det gik simpelthen så godt og var ikke mere ubehageligt end en normal gynækologisk undersøgelse - så alt i alt en meget positiv oplevelse  - og det viste sig heldigvis at mine æggeledere fungerer som de skal, så det var en stor bonus ovenpå den gode oplevelse .

Jeg  for at din undersøgelse bliver en lige så god oplevelse

Ok, tak fordi du beroliger mig lidt. Synes jeg har læst så mange skrækhistorier, som bare gør ondt værre. Har før fået lavet cellebiopsier, så går ud fra at min smertetærskel efterhånden er nogenlunde høj.

Må dog indrømme, at jeg stadig er lidt nervøs. Håber jeg snart får rystet det af mig.

Må jeg spørge hvor længe der gik, fra du fik lavet HSH til du kom igang med IUI? Var der lang ventetid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

mini1977

Efter HSG-undersøgelsen kom vi igang med IUI forholdsvist hurtigt - faktisk kunne vi være startet op den efterfølgende måned, men da det faldt samtidig med efterårsferien (den klinik, vi går hos, har lukket i de officielle ferier) så startede vi op cirka halvanden måned efter HSG, dvs. HSG i midten af september og opstart IUI i november.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.