Hvad spiser du til morgenmad?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

Ni-ko-li-ne

rugbrød med hamburgerryg, ost og peberfrugt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

mama09

Vinker skriver:

Før jeg blev gravid spiste jeg sjælendt morgenmad. Jeg kunne simpelthen ikke få noget ned når jeg lige var stået op. Jeg havde direkte morgenkvalme (og nej ikke fordi jeg var gravid for havde det i flere år...) Det var først omkring middagstid at jeg blev mega sulten og så kunne jeg også bare æde ALT!

Da jeg så blev gravid havde jeg fortsat morgenkvalme (mærkeligt nok) men med tiden lærte jeg mig selv at spise morgenmad fordi jeg ved hvor vigtigt det måltid er for kroppen. Nu kan jeg stort set ikke leve uden min morgenmad og det skal helst være noget der virkelig mætter men samtidelig også lidt lækkert før jeg gider spise det. Alligevel kom jeg tit på arbejde uden at ha nået at få noget at spise og så gik det udover bageren eller min frokost.....

Nu hvor jeg går hjemme starter jeg mange dage ud med noget friskpresset juice (det er bedst at drikke på tom mave) og så senere går jeg på rov i køleskabet. Jeg eeeeelsker hvidt brødt - gerne ristet og jeg er simpelthen en smør-gris så nogen dage siger min samvittighed at jeg ikke må få noget på det ristetbrød med det smager jo faktisk også super godt bare sådan uden noget. Har lige guffet to ristede krydderboller uden noget, mums. Men jeg er altså ikke mæt endnu, men prøver at holde mig i skindet!

Nogen morgener får jeg rugbrød eller havregryn/havregrød. Det er nok lidt sundere! Jeg eeeelsker når vi får morgenmad fra bageren, men det får vi stort set kun når vi overnatter hos svigerforældrene.

Mange dage får jeg ikke frokost fordi jeg spiser morgenmad lidt sent og så er jeg monster sulten til aften så godt vi spiser tideligt aftensmad!

Hvad spiser du til morgenmad ?

Hvad er din yndlingsmorgenmad ?

spiser intet øv!! Noget inde i mig siger jeg ikke skal spise, så spiser først kl 14 - 15.. (ved det ikke er sundt, men dårlig vane, længere historie)

Anyway da jeg var gravid spiste jeg 24 timer i døgnet... ha ha

Anmeld

14. januar 2010

sarahb

rundstykke fra lagkagehuset med smør... ligger lige ved arbejdet og når jeg er hjemme er det også hvidt brød med mørkt toms chokolade... MUMS..
Jeg kan hverken lide mælk eller yougurt så jeg er ikk så opfindsom med morgenmaden

Anmeld

15. januar 2010

Vinker

Jeg spiser et halvt æble skåret i små stykker, men havregryn og lidt rosiner også med yoghurt naturel. Det er tilpas sødt og frisk - også kan min gravide mave godt lide det.

I weekenderne henter vi også nogen gange brød fra bageren i føtex, men syntes jeg når at blive vildt sulten inden en af os kommer afsted - så der spiser jeg tit også en lille portion af ovenstående for ikke at få det dårligt.

Jamen sødeste... Jeg vidste slet ikke at du var gravid igen STORT TILLYKKE  Hvor er det dejligt for jer  Åååh jeg sidder og blir lidt misundelig. Jeg vil også snart ha nr 2, men den eneste grund til at vi ikke går i sving med det projekt lige nu er at vi helst ikke vil ha den lille skal ha fødselsdag alt for tæt på jul og ligger vi 9 mdr til nu så er vi i november og hvis ikke liiiige jeg blir gravid med det samme så.... Så vi venter lige lidt, tror jeg.....

Håber du har det godt nok og at du få en rigtig god graviditet - Spændende hvor meget den kommer til at være ens med da du ventede Mille

Tillykke igen

Anmeld

15. januar 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

rugbrød med hamburgerryg, ost og peberfrugt!

Fornuftig og god morgenmad efter min mening

Jeg har lige spist en portion kærnemælksgrød - Minder mig sådan om da jeg var barn

Anmeld

15. januar 2010

Milka

hun hedder da mille, gør hun ikke?  altså msax's pige

Anmeld

15. januar 2010

Vinker

Trinehw skriver:

spiser intet øv!! Noget inde i mig siger jeg ikke skal spise, så spiser først kl 14 - 15.. (ved det ikke er sundt, men dårlig vane, længere historie)

Anyway da jeg var gravid spiste jeg 24 timer i døgnet... ha ha

Du ska da vidst bare være gravid igen så du kan spise noget mere  Det er ikke altid nemt med den mad og at enes med sin mave. Ville ønske du kunne vende dig til at spise morgenmad for det ville gøre så meget godt for din krop! Men det er desværre ikke altid så nemt som det er sagt, det ved jeg godt

Anmeld

15. januar 2010

Vinker

Milka skriver:

hun hedder da mille, gør hun ikke?  altså msax's pige

Det har jeg da også skrevet, FNIS  (du har ikke noget bevis på at jeg skrev noget andet HAHA

Anmeld

15. januar 2010

Milka

Vinker skriver:

Det har jeg da også skrevet, FNIS  (du har ikke noget bevis på at jeg skrev noget andet HAHA

snyd!! 

Anmeld

15. januar 2010

Vinker

sarahb skriver:

rundstykke fra lagkagehuset med smør... ligger lige ved arbejdet og når jeg er hjemme er det også hvidt brød med mørkt toms chokolade... MUMS..
Jeg kan hverken lide mælk eller yougurt så jeg er ikk så opfindsom med morgenmaden

Hmm kan godt se det ikke er nemt når du ikke er til mælkeprodukter, men så længe du bare får noget at spise er det jo ikke helt skidt

Jeg synes også at frugt om morgenen er lækkert, mums

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.