RikkeØ skriver:
Min datter er pludselig holdt op med at tage på siden oktober, og ifølge min læge er det værre, når deres egen kurve får et knæk (som min Emma), end det er at de ligger i enten den høje eller lave ende, bare de følger deres kurve...
Vi havde først en teori om, at Emma nok havde tabt sig, da hun kom ud af gipsen (hofteskred), da hun så bevægede sig meget mere.
Men da hun efter vægtkontrol i tirsdags stadig vejer det samme , er det vist ikke grunden. Men i al den tid har hun ikke villet spise så meget, da hun har været syg tit (osse en gang omgangssyge med opkastninger), så nu hælder vi til den forklaring, men jo jeg ER nervøs, for hun har haft meget problemer med afføringen, forstoppelse og blod i afføringen...
Men jeg tror ikke du skal bekymre dig alt for meget, de undersøger jo sikkert for at sikre sig at der ikke er noget, sikkert ikke fordi de regner med der er noget.
Men en venindes datter har osse altid ligget i den lave ende, begge hendes forældre er så heller ikke så høje, men nu er hun da begyndt at tage på, så hun er ved at blive en lille prop, så nu har de fået af vide, at de skal til at passe lidt på med hvad hun spiser...
Men det er jo egentlig osse ligemeget., hvad vi andre skriver, for du vil nok alligevel bekymre dig en del, det gør jeg i hvert fald selv!!!

Anmeld