Hvor er jeg bare ked at læse om din situation, det gør mig rigtig ondt på dine vegne 
Det din kæreste gør imod dig er under ingen omstændigheder i orden i min bog! Han har tydeligvis nogle problemer med sig selv som stikker dybt, og det tror jeg ikke på hverken du eller han selv kan ændre uden professionel hjælp udefra! Jeg vil sige at han SKAL have hjælp hvis du skal overveje at blive hos ham, og ved egentlig ikke hvorvidt jeg alligevel synes du skal blive. Der kommer et lille barn meget snart, og så voldsomt som han reagerer og så grimt han opfører sig overfor og taler til dig er, er det næppe noget der kan fixes på så kort tid. Men jeg synes bestemt at du skal sige til ham at han har alvorligt brug for hjælp og at det ikke er normalt at behandle andre på den måde og at du tror han i virkeligheden har det rigtig dårligt indeni. Hvis det er sådan du føler selvfølgelig!
Jeg håber det bedste for dig og dit kommende barn! Selvom situationen som alenemor virker fuldkommen uoverskuelig, hvilket jeg også selv ville synes (kan faktisk slet ikke forestille mig det), så må det være klart mindre hårdt end at have et lille barn med en mand, som har tendens til voldelig adfærd og som slet ikke respekterer dig. Den måde du beskriver ham på, siger mig, at han ikke er i stand til at styre sit temperament, heller ikke når der kommer en lille til verden! Og et lille barn skal ikke vokse og i skrig og skrål!
Held og lykke med det hele og bliv ved med at bruge os herinde når det er svært 
Anmeld