Zafir skriver:
Jeg har det bedre idag. Jeg fik et dejlig kram af Tom i morges da han kom hjem fra arbejde. Jeg har ikke sovet særlig godt og nok, men jeg græder ikke hele tiden idag. Jeg er stolt af at jeg tog mobilen og ringede efter hjælp igår, da jeg var helt opløst og ikke anede, hvad jeg skulle stille op med mig selv. - Priser mig lykkelig for gode venner!!!!!!!!...
Jeg har aftalt med min chef, at jeg arbejder så meget jeg kan de næste uger, indtil jeg har ro på, men at alle parter har bedre af at jeg ikke slider mig selv op, så jeg pludselig ikke kan noget som helst.
Det er rart.
Jeg glæder mig til weekenden!!!!...
Flot du ringede til din veninde - og husk hvor heldig du er med, din mand, familie (ex dorthe), din lille datter og alle andre som elsker dig!
Jeg var også bange i starten pga SA for 2 år siden - men det dit lille fnug har brug for, mest af alt, er at du holder af den, og er glad!! husk og sig til Tom at i denne periode er 10 kram om dagen ikke for meget
det hjælper bare sådan - også selvom han måske ikke føler smerten som du gør!
og tanker fra en som godt kan forstå dig..
jeg læste forresten en bog anne-grethe bjarup riis havde skrevet da jeg blev gravid. hun var jo gravid 10 gange og fik tre børn.. den hjælper!!
Anmeld