It's been a bad day... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

qp

Ihh jamen jeg vidste sleeet ikke du var gravid, Zafir ... Jeg blev helt glad på dine vejne og i samme sekund ked, af at du oplever det som du gør.

Din spire har brug for, at dens mor tror på at den kan vokse sig til en stor, lækker og fin baby - husk det søde Zafir!

Tænk på hvordan det ville være hvis ingen troede på dig?  (skrevet med et glimt i øjet)

Knus qp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

baby2010

Det lyder rigtig hårdt, stakkels dig - jeg kender lidt for godt det med en mor, som har et "specielt" sind. Det er super hårdt for du kunne helt sikkert godt bruge støtte fra en mor lige nu...

Håber snart du får det bedre!

Kh Julie

Anmeld

14. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har det bedre idag. Jeg fik et dejlig kram af Tom i morges da han kom hjem fra arbejde. Jeg har ikke sovet særlig godt og nok, men jeg græder ikke hele tiden idag. Jeg er stolt af at jeg tog mobilen og ringede efter hjælp igår, da jeg var helt opløst og ikke anede, hvad jeg skulle stille op med mig selv. - Priser mig lykkelig for gode venner!!!!!!!!...

Jeg har aftalt med min chef, at jeg arbejder så meget jeg kan de næste uger, indtil jeg har ro på, men at alle parter har bedre af at jeg ikke slider mig selv op, så jeg pludselig ikke kan noget som helst.

Det er rart.

Jeg glæder mig til weekenden!!!!...

Anmeld

14. januar 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Jeg har det bedre idag. Jeg fik et dejlig kram af Tom i morges da han kom hjem fra arbejde. Jeg har ikke sovet særlig godt og nok, men jeg græder ikke hele tiden idag. Jeg er stolt af at jeg tog mobilen og ringede efter hjælp igår, da jeg var helt opløst og ikke anede, hvad jeg skulle stille op med mig selv. - Priser mig lykkelig for gode venner!!!!!!!!...

Jeg har aftalt med min chef, at jeg arbejder så meget jeg kan de næste uger, indtil jeg har ro på, men at alle parter har bedre af at jeg ikke slider mig selv op, så jeg pludselig ikke kan noget som helst.

Det er rart.

Det lyder godt

Anmeld

14. januar 2010

Vidunderligeunger

Zafir skriver:

Det er rart.

Flot du ringede til din veninde - og husk hvor heldig du er med, din mand, familie (ex dorthe), din lille datter og alle andre som elsker dig!

Jeg var også bange i starten pga SA for 2 år siden - men det dit lille fnug har brug for, mest af alt, er at du holder af den, og er glad!! husk og sig til Tom at i denne periode er 10 kram om dagen ikke for meget det hjælper bare sådan - også selvom han måske ikke føler smerten som du gør!

og tanker fra en som godt kan forstå dig..

jeg læste forresten en bog anne-grethe bjarup riis havde skrevet da jeg blev gravid. hun var jo gravid 10 gange og fik tre børn.. den hjælper!!

Anmeld

14. januar 2010

lotte32

Sender dig et kæmpe  og du er ikke alene, har selv mistet og kæmpede så i 14 mdr. før det endelig lykkedes at blive gravid igen, og jeg har også ´bad days´ dage hvor jeg bare tuder og helt nede, og hvor jeg har så megen angst for at miste igen og selv om jeg på søndag går ind i 12 uge, kigger jeg stadig på papiret hver gang jeg har været på toilettet tror at det er en meget alm reaktion når man har prøvet at miste..

sender et  mere, med ønsket om sunde og raske børn til alle

Anmeld

16. januar 2010

Bavianis

Hej Zafir

Jeg ved hvordan du har det. Jeg er begyndt at bløde igen (er sygemldt pga smerter, er dog blevet scannet igen og fosteret er fint), men i stedet for at føle hvordan jeg egentligt har det, har min psyke valgt at gøre mig fuldstændig "numb" på det område. Jeg kan sagtens glæde mig over andre, grine etc., men når det handler om mit forhold til baby derinde, så er jeg fuldstændig distanceret... Jeg ved ikke hvad der er mest hensigtsmæssigt.

Jeg føler i hvertfald med DIG, og krydser fingre for at det går godt.

Susanne 9+2

Anmeld

16. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Bavianis skriver:

Hej Zafir

Jeg ved hvordan du har det. Jeg er begyndt at bløde igen (er sygemldt pga smerter, er dog blevet scannet igen og fosteret er fint), men i stedet for at føle hvordan jeg egentligt har det, har min psyke valgt at gøre mig fuldstændig "numb" på det område. Jeg kan sagtens glæde mig over andre, grine etc., men når det handler om mit forhold til baby derinde, så er jeg fuldstændig distanceret... Jeg ved ikke hvad der er mest hensigtsmæssigt.

Jeg føler i hvertfald med DIG, og krydser fingre for at det går godt.

Susanne 9+2

tak skal du ha. Jeg læste lige din tråd, men havde ikke noget at skrive, da det jo ikke endte godt da jeg blødte. MEN - de sagde jo også at 1 ud af 5 kvinder bløder i graviditeten og det er langt fra alle der aborterer...

Så vi krydser fingre for dig.

Jeg har også været sådan forholdsvis numb, siden min tudedag. Bortset fra t min kvalme har været helt amok..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.