Jeg er totalt deppet idag. Jeg er bare SÅ ked af det. Det startede med at jeg vågnede kl. 620 og skulle tisse. Så kunne jeg ikke falde i søvn igen, dels pga kvalme og dels fordi jeg begyndte at ligge og tænke på NF og alt det der 
Nå, men altså jeg har så bare hele dagen været i sorte tanker... Tænkt på min mor og hendes sind og at hun flippede ud juleaften og jeg faktisk ikke rigtig har kunnet tale med hende siden. Tænk på det lille bitte fnug i min mave... Tænkt på alt muligt. Jeg har bare tudet i bilen. Jeg ringede til min moster på vej til stevns, ned til en døvblind pige jeg skulle ordne computer hos. Jeg ankom lidt før og jeg kunne bare ikke lade være med at tude. Jeg sad og tudede i bilen i 15 min, før jeg kunne gå ind.
For at det ikke skal være løgn, så har det været en af de der dage der bare har været PISSE lange. Det trak ud på stevns (Idun skulle med en veninde hjem, fordi jeg godt vidste at det ville blive sent)... Så skulle jeg hente sådan en tank til vores kammys motorcykel, lige om hjørnet troede jeg. Men det var fanmer ADHELVEDE til på landet uden for Roskilde. Så havde jeg glemt noget jeg skulle have med til i morgne, så jeg måtte forbi mit kontor, før jeg kunne køre hjem. Så hentede jeg Idun på vejen hjem.
Samtidig har jeg svært ved at spise pga kvalme. Jeg kan ikke finde ud af, hvad jeg har lyst til at spise. - og når jeg så ikke spiser får jeg kvalme og bliver svimmel af ikke at spise. Shit fuck...
Jeg PRØVER virkelig at visualisere at Fnugget bliver der og den vokser og bliver fin og stor og min mave bliver stor. Men samtidig er jeg pisse angst hvergang jeg er på wc. Jeg kigger på papiret hvergang og er næsten overrasket, når der ikke er blod på papiret. Jeg er RÆDSELSLAGEN for NF, selvom jeg godt ved at chancerne for at den er fin, når vi når til NF er stooore...
Min Vivi (min fars kone) skrev at jeg jo bare måtte se det positive i det osv.... Men det er bare så nemt at sige, for alle dem der ikke mærker sin krop hele tiden. - Selvom jeg godt ved at det er godt... Alle hormonerne... Fuck nu tuder jeg igen.
Tom kan heller ikke rigtig rumme at jeg er bange og ked af det, for så skulle vi jo slet ikke have prøvet igen. Men samtidig siger han jo også at han ikke kan være i det, før efter NF. Men jeg kan bare ikke vælge. Jeg ER i det hele tiden. Døgnet rundt. 24/7. Med alt hvad det indebærer af angst, kvalme, sorg og jeg prøver virkelig... Jeg prøver virkelig at se det positive. Jeg prøver virkelig at visualisere min store mave... Det føles bare så langt væk...
Nu har jeg fået indkaldelse til scanning når jeg 8+2... Så skal jeg ind og se hvor tidligt de kan lave nf. Hvis min termin holder, så bliver det på min farfars 75 års fødselsdag.
Jeg burde gå ud og få mig et bad... Jeg har ikke været i bad i 3 dage... Og jeg burde sove, fordi jeg er så træt... Men jeg tuder bare...
Fuck det er svært. Jeg føler mig så alene...
Jeg vil bare så gerne være mor til 2. Jeg tænker også at alle folk jo er lavet sådan. En mand og en kvinde. En mor der er gravid... og er gravid i 9 mrd og alt det der. Selvom det føles som et uopnåeligt mirakel, så sker det jo hver eneste dag... Hvorfor følelses bare så langt langt væk...
VIL DEN TID BARE IKKE GÅ NU!!!!... Lad det fucking blive midt i februar, så jeg kan slappe af... Så har jeg gladeligt kvalme fortsat. Jeg er skideligeglad, hvor længe jeg skal rende rundt med kvalme, bare mit Fnug er sundt og lever...
Det er bare en lang strøm af tårer... Kommer jeg nogensinde igennem det...
Zafir.