Vil ikke sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

SaNiNa

bondepigen skriver:

Ja, det er jeg blevet klar over.

Kan det mon være et tigerspring han gennemgår?

http://voresborn.dk/babyudvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring

åh ved bestem ikke om det kan været et tigerspring han er knap 31 uger og næste sprig kommer omkring uger 37 men kan bestem genkender nogle af tingene.

Tak for linket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Sanne og Nicklas skriver:

Du kommer ham ikke for tidligt i seng?

Han kommer normalt i seng mellem 19-19.30 og så har han ikke sovet i ca 3 timer og han er ved at være godt træt

Hvor meget sover han om dagen?

Det svigner utrolig meget hvor meget han sover om dagen men omkring 3-4 timer fordelt ud på formiddag, middag og eftermiddag

Er han sulten? Hvor mange måltider får han om dagen?.

Den med sult har jeg osse haft i tankerne men han nægter jo at spise og så det lie meget hvad vi finde på. vi er lige begynd lidt på rugbrød og det vil han gerne have i et vis omfang, v har prøvet at han ikke får mos men grønsags stykker i stedet og det vil han heller ikke rigtig spise. men han drikker godt til mere end han plejer

Tager du han op af sengen og trøster ham?

Jeg bliver nød tl at tage ham op hvis han kal trøstes for han blive ved osse selvom jeg tager ham i hånden eller nusser med ham

Han vågnede så sendt som igår aftes og var super frisk, kom med ind i stuen hvor jeg sad og puttede med ham og han fald heldgvis hurtig i søvn igen. er ved at tror vi er ved at få lidt flere bisser, men der er bare ingen at se endnu

Tja, det lyder da ellers som om du har prøvet det meste så.

Men når du tager ham op, så er det fordi han er bundulykkelig eller hvad??

For hvis det bare er pjatgråd, så kan det jo godt være han bliver ved fordi han ved han kommer med ind i stuen hvor "det sjove sker".

Men det kan jo være så mange ting. Jeg har lige haft sådan en periode med Liam, det gik heldigvis i sig selv igen.

Anmeld

14. januar 2010

Mira0911

Nicklas har nu den sidste nu ikke ville sove om aften, han skringer og skring og bliver ved til han er helt udmattede. han er så træt og han overgiver sig bare ikke. idag har det indtilvidere taget 1 time og han sover stadig ikke, er dog nået der vil jeg ikke behøves at være der.

Samtidig vil han ikke rigtig spise men drikker dog rimelig godt.

og idag da jeg hvade mødergruppe på besøg var han helt ved siden af sig selv græd lige så snart der var et af de andre børn der sagde noget eller rørte "hans" legetøj det var 3 frygtelig timer for mig og min søn nød det slet ikke på sammen måde som jeg/vi plejer.

Ja jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, er så ked af det, føler mig som en ondt mor at min søn skal græde sig i søvn.

Hvad gjore i da jeres ikke ville putter til nat?

Det har jeg også været igennem... Min sp gav mig et råd...

Jeg skulle putte Julie som jeg plejer... Sig godnat osv... Når jeg gik ud i stuen, begyndte hun at græde/skrige, så skulle jeg tælle til 10 hver gang hun gjorde det, gå ind og putte hende igen, uden at snakke til hende... Og sådan skulle jeg blive ved indtil hun sov...

Det er en hård proces og skal igennem... Det går lige i hjertet... Men det hjælper... Det hjalp på Julie... Det er forskelligt hvornår det begynder og hjælpe..

Jeg brugte op til 6 timer hver aften en måned, for at få hende til at sove... Jeg var dum nok til at tage hende ind på sofaen og ligge hende på min mave... I håb om jeg kunne ligge hende i sengen igen uden hun vågnede.. Hun vågnede hver gang...

Jeg gik rundt med hende, og vuggede hende... I håb om det samme som da jeg lå med hende...

Min sp sagde, jeg skulle ikke gå rundt med hende eller ligge med hende på sofaen... For så ved hun, "Når jeg græder, kommer mor og tager mig op"

Så det skulle jeg stoppe med omgående...

Anmeld

14. januar 2010

Bondepigen

åh ved bestem ikke om det kan været et tigerspring han er knap 31 uger og næste sprig kommer omkring uger 37 men kan bestem genkender nogle af tingene.

Tak for linket

Så lidt.

Anmeld

14. januar 2010

SaNiNa

RikkeØ skriver:

Tja, det lyder da ellers som om du har prøvet det meste så.

Men når du tager ham op, så er det fordi han er bundulykkelig eller hvad??

For hvis det bare er pjatgråd, så kan det jo godt være han bliver ved fordi han ved han kommer med ind i stuen hvor "det sjove sker".

Men det kan jo være så mange ting. Jeg har lige haft sådan en periode med Liam, det gik heldigvis i sig selv igen.

når han blier taget op er det første når han er helt bund ulykkelig han først er han jo bare stædig hysterisk.

uuh håbr osse det kun er den periode for det er godt nok hårdt for ens hjerte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.