RikkeØ skriver:
Lige nogle ideer til spørgsmål du kan overveje:
Du kommer ham ikke for tidligt i seng?
Hvor meget sover han om dagen?
Er han sulten? Hvor mange måltider får han om dagen?
Så der var en der foreslog at han kunne sove i stuen, det synes jeg ikke lyder som en god ide. Børn vender sig meget hurtigt til "dårlige vaner", så det ville nok være at skyde sig selv i foden.
Tager du han op af sengen og trøster ham?
Du kommer ham ikke for tidligt i seng?
Han kommer normalt i seng mellem 19-19.30 og så har han ikke sovet i ca 3 timer og han er ved at være godt træt
Hvor meget sover han om dagen?
Det svigner utrolig meget hvor meget han sover om dagen men omkring 3-4 timer fordelt ud på formiddag, middag og eftermiddag
Er han sulten? Hvor mange måltider får han om dagen?.
Den med sult har jeg osse haft i tankerne men han nægter jo at spise og så det lie meget hvad vi finde på. vi er lige begynd lidt på rugbrød og det vil han gerne have i et vis omfang, v har prøvet at han ikke får mos men grønsags stykker i stedet og det vil han heller ikke rigtig spise. men han drikker godt til mere end han plejer
Tager du han op af sengen og trøster ham?
Jeg bliver nød tl at tage ham op hvis han kal trøstes for han blive ved osse selvom jeg tager ham i hånden eller nusser med ham
Han vågnede så sendt som igår aftes og var super frisk, kom med ind i stuen hvor jeg sad og puttede med ham og han fald heldgvis hurtig i søvn igen. er ved at tror vi er ved at få lidt flere bisser, men der er bare ingen at se endnu