ultimative sportsgrene!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

LotteGabriella

Tandfeen i forklædning skriver:

Der er faktisk rigtig mange mænd der rider.. Som Caroline skriver er mange af total topryttere mænd..  

Andreas Helgstrand og Thomas Velin f.eks. Jeg havde engang en kæreste der red (oss en pisse dygtig rytter)..

Min første tanke var mænd - Wrestling eller motorsport

kvinder - det må oss være noget med noget synkronsvømning, gymnastik eller noget i den dur

hmm synkronsvømning den var go' havde jeg ikke selv tænkt på

mener dog stadigvæk ikke at ridning er noget der generelt interessere mænd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

FrkC

Caroline86 skriver:

hæhæ..men så interesserer de sig til gengæld allesammen for ridning..

Haha..

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

Caroline86 skriver:

hæhæ..men så interesserer de sig til gengæld allesammen for ridning..

hihihi ja det kan man jo godt sige, men her er de jo så ikke selv rytteren

Anmeld

13. januar 2010

FrkC

LotteGabriella skriver:

hmm synkronsvømning den var go' havde jeg ikke selv tænkt på

mener dog stadigvæk ikke at ridning er noget der generelt interessere mænd

Tror du har ret i at hvis man gik ud på gaden og spurgte mændene var der ikke voldsom mange der ville sige "jep det lige mig"..  

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

Tror du har ret i at hvis man gik ud på gaden og spurgte mændene var der ikke voldsom mange der ville sige "jep det lige mig"..  

jo hvis de ikke selv er rytteren, som Caroline86 og jeg lige er blevet enige om

Anmeld

13. januar 2010

FrkC

LotteGabriella skriver:

jo hvis de ikke selv er rytteren, som Caroline86 og jeg lige er blevet enige om

Haha.. Ja okay.. Så er der nok mange der er friske  

Hmm.. Hva med såen noget som golf?? For lige at snakke om noget helt andet  Det er der da heller ik ret mange kvinder der spiller, er der?? Det var såen noget jeg oss ville betegne som mande"sport" tror jeg..

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LotteGabriella skriver:

hihihi ja det kan man jo godt sige, men her er de jo så ikke selv rytteren

det kan der godt være noget om

Men jo...der er nok ikke så mange som vil stå ved det, men kan bare ikke undgå at tænke på alle de topryttere (mænd) som findes i verden... må sgu være en DEL drenge der går til ridning siden så mange mænd kan komme til tops!? Lidt ligesom at det er "kvindernes job" at lave mad, men alle topkokkene i verden er mænd

Jeg synes faktisk det er vildt sexet når en mand kan ride... Ved også at Daniel red da han var lille, men jeg har aldrig fået lov at se ham ride Dog vil han gerne have heste når vi engang får råd til det

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

Hmm.. Hva med såen noget som golf?? For lige at snakke om noget helt andet  Det er der da heller ik ret mange kvinder der spiller, er der?? Det var såen noget jeg oss ville betegne som mande"sport" tror jeg..

det vil jeg helt klart også..TOTAL kedeligt i min verden

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg spiller golf

Der er faktisk rigtig mange kvinder der spiller golf... Men der er ingen penge i kvindegolf i forhold til herregolf, så man ser det ikke så tit!

Ligesom bowling - masser af kvinder der spiller i klub, men ikke ret mange på internationalt plan

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

Caroline86 skriver:

det kan der godt være noget om

Men jo...der er nok ikke så mange som vil stå ved det, men kan bare ikke undgå at tænke på alle de topryttere (mænd) som findes i verden... må sgu være en DEL drenge der går til ridning siden så mange mænd kan komme til tops!? Lidt ligesom at det er "kvindernes job" at lave mad, men alle topkokkene i verden er mænd

Jeg synes faktisk det er vildt sexet når en mand kan ride... Ved også at Daniel red da han var lille, men jeg har aldrig fået lov at se ham ride Dog vil han gerne have heste når vi engang får råd til det

hehe jeg synes at det ser helt vildt elegant ud lige meget om det er mænd eller kvinder, dog har det aldrig rigtig interesseret mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.