ultimative sportsgrene!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.317 visninger
21 svar
0 synes godt om
13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej tøser.

Sad lige og talte med en veninde om hvad vi mener de ultimative drenge- og pigesportsgrene er!?

Umiddelbart sagde min veninde fodbold og ridning, men det er jeg ikke helt enig i.

Jeg synes en sportsgren som motorsport er den ultimative drengesport - der er meget få kvinder der dyrker det (hvad jeg ved af), men jeg synes det er svært at finde en pigesport... Måske gymnastik

Hvad synes I?

Knus Caroline

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Honningblomst

Synkronsvømning tænker jeg kun piger...og wrestling og de der sumobrydere der tænker jeg drenge...og så er ishockey og brydning noget jeg umiddelbart tænker drenge men tror nu også der er en del piger på det...

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

Eva skriver:

Synkronsvømning tænker jeg kun piger...og wrestling og de der sumobrydere der tænker jeg drenge...og så er ishockey og brydning noget jeg umiddelbart tænker drenge men tror nu også der er en del piger på det...

ja da! Sumobrydning det havde jeg slet ikke tænkt på.. hæhæ

synkronsvømning er også god... så ser man de der spinkle piger med næseklemme, dykkerbriller og fikse badehætter for sig

Anmeld

13. januar 2010

Sakris

Jeg tænkte også brydning for mænd. Og sådan noget disko-dans til piger! Eller kunstskøjteløb (ved godt der er mænd, men synes det er en meget feminin sport)

Anmeld

13. januar 2010

otlitrom

Ballet til kvinder. Boksning til mænd.. Det var min første indskydelse

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

Caroline86 skriver:

Hej tøser.

Sad lige og talte med en veninde om hvad vi mener de ultimative drenge- og pigesportsgrene er!?

Umiddelbart sagde min veninde fodbold og ridning, men det er jeg ikke helt enig i.

Jeg synes en sportsgren som motorsport er den ultimative drengesport - der er meget få kvinder der dyrker det (hvad jeg ved af), men jeg synes det er svært at finde en pigesport... Måske gymnastik

Hvad synes I?

Knus Caroline

hmmm vil også sige motorsport og så må jeg holde med veninde i ridning....hører sgu aldrig om fyrer der går til ridning

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

LotteGabriella skriver:

hmmm vil også sige motorsport og så må jeg holde med veninde i ridning....hører sgu aldrig om fyrer der går til ridning

verdens bedste ryttere er mænd!?

Anmeld

13. januar 2010

LotteGabriella

verdens bedste ryttere er mænd!?

ja men det er ikke generelt en mandesport....altså hvis du stopper diverse mænd/fyrer på gaden er der garanteret ikke særlig mange der interesserer sig for ridning med mindre det en anden slags!!!

Anmeld

13. januar 2010

FrkC

Der er faktisk rigtig mange mænd der rider.. Som Caroline skriver er mange af total topryttere mænd..  

Andreas Helgstrand og Thomas Velin f.eks. Jeg havde engang en kæreste der red (oss en pisse dygtig rytter)..

Min første tanke var mænd - Wrestling eller motorsport

kvinder - det må oss være noget med noget synkronsvømning, gymnastik eller noget i den dur

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

LotteGabriella skriver:

ja men det er ikke generelt en mandesport....altså hvis du stopper diverse mænd/fyrer på gaden er der garanteret ikke særlig mange der interesserer sig for ridning med mindre det en anden slags!!!

hæhæ..men så interesserer de sig til gengæld allesammen for ridning..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.