jeg bliver så bange for at miste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Barbamama

Hvor er det dog forfærdeligt at det kan ske.... Åh altså... Det er også bare min frygt.... Man burde have lov til at fastklæbe sine børn til sig. He he he. Og dog... Ja livet er sgu farligt.... Som min svigermor siger: Livet er farligt, man kan dø af det...

Men stakkels stakkels forældre. Og pædagoger for den sags skyld. De må da også være totalt i krise.... Man skal bare ikke miste sine børn... Det må ikke være til at bære....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Bondepigen

Milka skriver:

det gør næsten ondt at elske så meget

Ja det gør!! Uuuh kan slet ikke klare at høre sådan noget, det er som at få en kniv i hjertet!!!

Anmeld

13. januar 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

Ja det er virkelig så sørgeligt

-Og hvor jeg dog føler med de stakkels forældre og pædagoger

Jeg fik et total flash back da jeg læste det.... Fra da Malucca blev kvalt 1½ mdr. gammel.... Gudske tak og lov for at morfar var der, så han kunne blæse luft i hende... -og akutlægen var så hurtig fremme og fik trykke på hende, så der kom ordenligt gang i hjertet igen

Årh det er bare så FRYGTELIGT, men hvor er det godt at dejlige lille Malucca er en viljestærk lille pige, som ville blive hos sin mor!!

Puuh får helt ondt i maven af at tænke på, hvordan du må have haft det!!!

Anmeld

13. januar 2010

Klumpe-dumpe

michella80 skriver:

Ej søde ven det var da helt forfærdeligt du har oplevet det....

Ja det er simpelthen den værste ting, jeg nogensinde har oplevet.

Det kan slet ikke beskrives med ord.... (Eller jo det kan det, eftersom krisepsykologen, har "lært" mig at sætte ord på det)

Men den lyd, der kom ud af Malucca vil jeg ALDRIG glemme

-Og ja så er jeg blevet over hysterisk når hun spiser. Jeg har stadig, at jeg skal vide helt præcis hvor min tlf. er......

Anmeld

13. januar 2010

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Årh det er bare så FRYGTELIGT, men hvor er det godt at dejlige lille Malucca er en viljestærk lille pige, som ville blive hos sin mor!!

Puuh får helt ondt i maven af at tænke på, hvordan du må have haft det!!!

Ja det er sørme dejligt den lille dronning ville blive hos sin mor

Tro mig,det er heller ikke noget jeg ønsker for min værste fjende, at opleve det

Jeg kan se for mig, hvordan den lille dreng har kæmpet... -Og høre lydende.... Puha.

Anmeld

13. januar 2010

Bondepigen

malucca09 skriver:

Ja det er sørme dejligt den lille dronning ville blive hos sin mor

Tro mig,det er heller ikke noget jeg ønsker for min værste fjende, at opleve det

Jeg kan se for mig, hvordan den lille dreng har kæmpet... -Og høre lydende.... Puha.

Anmeld

14. januar 2010

Barbamama

malucca09 skriver:

Ja det er simpelthen den værste ting, jeg nogensinde har oplevet.

Det kan slet ikke beskrives med ord.... (Eller jo det kan det, eftersom krisepsykologen, har "lært" mig at sætte ord på det)

Men den lyd, der kom ud af Malucca vil jeg ALDRIG glemme

-Og ja så er jeg blevet over hysterisk når hun spiser. Jeg har stadig, at jeg skal vide helt præcis hvor min tlf. er......

Ej ja det kan jeg godt forstå... Det har bare været den grimmeste oplevelse... Puha.... Får helt ondt i maven af at tænke på det, men hvor var det godt din far kunne hjælpe..... Puha altså..... Jeg panikker også når Carla får noget galt i halsen, men vi har da altid fået det fri.... 7.9.13. bank bank bank... Sender dig lige en krammer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.