Syltede agurker...herregud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Jeg må hellere hoppe på agurkevognen  Allerede fra dag 1 af, har jeg spist syltede agurker i spandevis!! Om morgenen, formiddag, eftermiddag, aften, natten sågar. Mmmm, lækkert!!

Plus jeg spiser mange appelsiner, nutella madder og så ved jeg ikke om det er noget med graviliteten at gøre, men jeg er begyndt at smage på det forskellige min kæreste spiser.. Det skal siges jeg er næsten vegetar (Spiser meget få kødretter) og er MEGET kræsen i det hele taget... Men i går, da kæresten lavedet pizza i køkkenet, ville han bare lave min sædvanligr med Tomat, lidt ost og list skinke med ananas.. Men, da jeg så han skulle til at smide

BLÅSKIMMEL OST på sin pizza, sagde jeg at det kunne jeg da også tænke mig...  Og jeg kunne lide det!!!!  

Har aldrig nogensinde spist ost eller lign. og slet ikke med "mug" på.... Puha, men giver graviliteten skylden.. Hehe  

Undskyld, det blev lidt langt!

Knus Sabrina 33+0..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Dictes mor

I starten cravede jeg toast og alt, hvad der bare kunne minde det mindste om toast, det stod på et par måneder, og jeg har ikke rørt det siden, men jeg var meget meget glad for det den gang. Nu er der ikke nogen cravings tilbage, andet end at jeg spise mindre portioner mad, men oftere, der er simpelthen ikke plads i maven

Anmeld

13. januar 2010

LauraLW

Appelsiner appelsiner appelsiner! Og sikkert også lidt andet (piratos, peberbolcher, tuc kiks etc.) men det varierer. Appelsiner er min ven!

Laura

Anmeld

13. januar 2010

lotte32

1. graviditet: Mc D cheeseburgere  

2. graviditet: Smeltet ost, på ALT...!!! og gennem hele graviditeten, heller ikke specielt heldigt for vægten

Nuværende graviditet: Pizza med salat på, pitabrød med masser af salat, durumrulle med salat an mas... Salat salat salat kan panikke fuldstændigt hvis vi ikke har friskt salat i køleren, gider dog ikke spise det naturel,  der skal noget "fyld" til også

Anmeld

13. januar 2010

Corn

1. graviditet -> Trøfler især, men ellers bare kage = vægt 30kg+

2. graviditet -> ingen lyst, men kunne ikke udstå mine ellers højt elskede stærke bolcher og lakrids.

3. graviditet -> BOLCHER, stærke, stærke, stærke. Kan ikke så godt med søde og fede sager...  Men har også stadig kilo tilovers fra 1. graviditet, så håber på min. af vægtøgning

Majken 15+5

Anmeld

13. januar 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger!

Lidt sjovt at sidde og læse hvad i forskellige bare må have eller slet ikke kan klare...

1 Graviditet: Skulle have have crosianthorn med salat, agurk, tomat og hønsesalat. Cola og frugt.. Jeg kunne slet ikke klare varmt mad...

Nuværende graviditet: Jeg kan blive sindsyg vild efter abrikos sodavand, Mmmm... Ej skulle jeg aldrig være kommet ind på, nu må jeg i spar! Nå, men så noutella på franskbrød, igen crosianthorn med tilbehør som første graviditet. Appelsiner og bananer... Mmmm!

Kram

Anmeld

13. januar 2010

lululupo

Ostemadder, salte chips og engelske vingummier!!!!!!!!

Anmeld

13. januar 2010

LilleMor10

Ost, Ost, Ost jeg skal bare ha' min ost, hehe.

de første 15 uger stod menuen på lillebror ostehapser, cheese dippers, og andet man ellers ville putte i et barns madpakke hehe, nu er jeg bare til alt der hedder Junk, desværre 

Anmeld

13. januar 2010

bette

i starten af min graviditet med mikkel skulle jeg bare have piratos eller lig... hhmmm...

og derefter fik jeg en overdrevet sinddsyg lyst til mathilde kakao og drak gerne 1 ltr om dagen...
og så var jeg viiiiid med jordbær og frugt i det hele tager..

tog 30 kg på

Anmeld

14. januar 2010

Na-Wi

jillkolsbjerg skriver:

Puha kunne jeg bare holde mig til en 1/2 L kakao....;-) Her er det nutella madder en masse og chokolade.....ellers noget jeg aldrig spiser....det er pææænt træls at have den last....er bange for jeg kommer til at ligne en spærreballon;-)

knus jill 28+1

haha ja det er frygteligt med alle de dårlige vaner man får men det stopper jo igen, og så har man heldigvis ikke lyst til det et godt stykke tid efter  

Knus Nanna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.