Syltede agurker...herregud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.740 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Bell

Sad på jobbet i dag og tænkte, at jeg da egentlig endnu ikke har udviklet nogle særlige "cravings". Havde lidt de første par måneder, hvor jeg ikke kunne få nok salt, kød og lakrids. Men det er gået i sig selv. Og min appetit er fuldstændig som den plejer. Man hører jo tit om gravide der smæsker sig i pizza, is og syltede agurker... og vups, ligesom jeg tænkte på syltede agurker, meldte behovet sig AKUT, så måtte straks i netto, og mums det var dejligt at sætte tænderne i sådan en syltet laban... Så nu er jeg røget ind i den klassiske kategori af syltede-argurke-hungrende-gravide. Hvor er det dog egentlig uoriginalt.

Hvilke "cravings" har I andre. Nogle der er med på agurkevognen?

Bell 18+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

luckas-mor

puhh sys ikk rigtig jeg har nogle ting der er ændret andt end jeg spiser meget mer end normalt, hehe

Anmeld

12. januar 2010

Na-Wi

Jeg havde 2 jeg kæmpede med hehe..

Den ene var rå løg (kunne ikke få nok og der skulle rå løg til og på alt )

Den anden var slem slem sleeeem MATHILDE KAKAO .. Drak ½ liter hver dag men det stoppede heldigvis 3 måneder inden jeg skulle føde og har ikke rørt en kakao siden hehe..

Knus Nanna

Anmeld

12. januar 2010

Pia.

He He, hvor herligt... Ud af mine tre graviditeter har jeg kun en gang oplevet at få en voldsomt trang til noget, men det må også siges at tælle for dem alle tre.. da jeg ventede min store dreng (meget snart 11 år) - der var jeg 100 % vegetar og havde været det i rigtig mange år, MEN, jeg måtte bare have ristede pølser.... om det var pga. graviditeten eller jeg bare var blevet voksen nok til at spise kød, skal jeg ikke kunne sige... Vi var på en årlig tivoli tur, og jeg var godt stor allerede og kunne derfor ikke prøve de forskellige ting i tivoli, men duften af de ristede pølser gav mig bare en ubeskrivelig lyst til ristet hotdog - MED DET HELE PÅ...

Så det var min... Med de to andre har jeg ikke haft den store specielle lyst til noget, spiste bare en masse af alt..

Knus Pia.

Anmeld

12. januar 2010

Vidunderligeunger

røget helt (fisk) tørret issing (fisk) marineret sild (fisk) og så sour cream and onion kims lysegrønne chips men det er alt sammen ikke sådan helt overdrevet - bare mine livretter som bliver prioriteret lidt højere

Anmeld

13. januar 2010

jillkolsbjerg

Naannaa87 skriver:

Jeg havde 2 jeg kæmpede med hehe..

Den ene var rå løg (kunne ikke få nok og der skulle rå løg til og på alt )

Den anden var slem slem sleeeem MATHILDE KAKAO .. Drak ½ liter hver dag men det stoppede heldigvis 3 måneder inden jeg skulle føde og har ikke rørt en kakao siden hehe..

Knus Nanna

Puha kunne jeg bare holde mig til en 1/2 L kakao....;-) Her er det nutella madder en masse og chokolade.....ellers noget jeg aldrig spiser....det er pææænt træls at have den last....er bange for jeg kommer til at ligne en spærreballon;-)

knus jill 28+1

Anmeld

13. januar 2010

TbCp

Jeg spiste rigtig rigtig RIGTIG meget frugt, især vindruer!!! Og så kunne jeg bare ikke have grillmad, jeg fik ondt i maven af det og bare lugten fik det til at vende sig i mig. 

Derudover kunne jeg få pludselig "anfald" af "JEG MÅ HAVE.....NU!!!"
Det var som regel enten Kims Tomatskruer eller chokolade (som jeg ellers ikke er specielt vild med) 

Anmeld

13. januar 2010

Findusinde

Jeg havde i et par mrd at jeg SÅ gerne ville ha ristet toastbrød med cheasy pikant ost imellem..

Idag kan jeg slet ikke ha pikant ost..

Anmeld

13. januar 2010

Koen.

PØLSER!!!!

Før jeg blev gravid kunne jeg bare ikke tage synet af pølser, men nu ELSKEER jeg dem.
Brune, røde, kogte eller ristet er helt lige meget er bare nød til at sætte tænderne i dem

Tanja 26 + 4

Anmeld

13. januar 2010

Munder

Jeg spiser normalt ikke chokolade...det siger mig ikke rigtig noget, men da jeg var gravid SKULLE jeg have en af de det guldbarre med hele nødder hver dag....

Til gengæld mistede jeg lysten til laks, og har ikke fået den igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.