Kan jeg teste sikkert, eller skal jeg vente???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tog en test her til morgen, og den var desværre helt og aldeles bragende negativ

Er på dag 33 nu, så er nok ikke gravid, og får sikkert min mens en af de kommende dage så.

Har godt nok lidt kvalme her til morgen, men samtidig fornemmelsen af, at mens er på vej...

Hvorfor skal det være så forbandet svært??? Så dovne kan mine mands banditter da heller ikke være

Orker snart ikke mere...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

Tog en test her til morgen, og den var desværre helt og aldeles bragende negativ

Er på dag 33 nu, så er nok ikke gravid, og får sikkert min mens en af de kommende dage så.

Har godt nok lidt kvalme her til morgen, men samtidig fornemmelsen af, at mens er på vej...

Hvorfor skal det være så forbandet svært??? Så dovne kan mine mands banditter da heller ikke være

Orker snart ikke mere...

øv bøv!

Kæmpe kram herfra... jeg har stadig et håb om at den kan være der for dig/Jer, så jeg krydser lidt endnu

Anmeld

13. januar 2010

LinLin

ØV! Det er ikke sjovt at stå dér uden den ekstra streg, når man så gerne vil se den! Håber det sker for Jer snart

Anmeld

13. januar 2010

mullesmith2

Dte kan jo godt nå at ske endnu at testen bliver positiv, Jeg kender følelsen det er bare så skod når det er det eneste man ønsker sig.skal slev teste d.26 jan. og jeg har på fornemmelsen det er det samme der sker igen med negativ test.... øv øv øv øv. Held og lykke til dig Kram.

Anmeld

13. januar 2010

Ja, synes det er drøn hårdt efterhånden. SUK....

Caroline. Har begyndende mens. men mørk udflåd, så tror desværre løbet er helt kørt denne gang Op på hesten igen, og så krydse fingre for, at jeg kan komme til undersøgelse for æggeleder passage allerede i denne cyklus. Så kan vi evt. komme igang med insimination i den nye cyklus, hvis jeg er heldig, og ellers i næste. Det håber jeg sådan...

Anmeld

13. januar 2010

mullesmith2 skriver:

Dte kan jo godt nå at ske endnu at testen bliver positiv, Jeg kender følelsen det er bare så skod når det er det eneste man ønsker sig.skal slev teste d.26 jan. og jeg har på fornemmelsen det er det samme der sker igen med negativ test.... øv øv øv øv. Held og lykke til dig Kram.

Tror nu løbet er kørt. Håber da dine fornemmelser er forkerte, og du snart står med en positiv test. Kram.

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Alexis skriver:

Ja, synes det er drøn hårdt efterhånden. SUK....

Caroline. Har begyndende mens. men mørk udflåd, så tror desværre løbet er helt kørt denne gang Op på hesten igen, og så krydse fingre for, at jeg kan komme til undersøgelse for æggeleder passage allerede i denne cyklus. Så kan vi evt. komme igang med insimination i den nye cyklus, hvis jeg er heldig, og ellers i næste. Det håber jeg sådan...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.