Kan jeg teste sikkert, eller skal jeg vente???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg har sat testdato til d. 15/1 for at være helt sikker på, at min mens ikke ville komme dryssende efter en test. MEN, jeg testede positivt  for ÆL d. 27/12, så mon ikke jeg snart kan teste alligevel?

Jeg har haft mens smerter i en uge, men de er helt væk i dag, og lidt ømme babser... Men det er sket for mig før, hvor mens. er kommet alligevel....

Min cyklus er på ca. 33 dage plus minus en dag, og er på dag 32 nu...

Uhhh kan ikke vente, har lyst at springe i med begge ben, men ved også at jeg bliver gal, hvis mens så kommer en dag eller to efter test... ihhhh..... Hvad skal jeg gøre???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg tror jeg ville tage en test i morgen tidlig

Det er ikke til at sige om du kan teste postitiv eller ej. Selvom du i teorien burde kunne, er der jo nogle kvinder som ikke kan teste positivt før de er adskillige uger henne..

Jeg vil krydse for dig!

Anmeld

12. januar 2010

Caroline86 skriver:

jeg tror jeg ville tage en test i morgen tidlig

Det er ikke til at sige om du kan teste postitiv eller ej. Selvom du i teorien burde kunne, er der jo nogle kvinder som ikke kan teste positivt før de er adskillige uger henne..

Jeg vil krydse for dig!

Tak Caroline, jeg har brug for alverdens krydsede fingre.

Ja, jeg venter nok under alle omstændigheder... Men måske helt frem til fredag... Jeg tror alligevel min mens. kommer der. For den kan jo godt være lidt langsom i optrækket...

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Alexis skriver:

Tak Caroline, jeg har brug for alverdens krydsede fingre.

Ja, jeg venter nok under alle omstændigheder... Men måske helt frem til fredag... Jeg tror alligevel min mens. kommer der. For den kan jo godt være lidt langsom i optrækket...

Det' sgu træls

Jeg håber den bliver væk! Hvorfor skal det være så svært at få opfyldt det mest naturlige ønske i verden!?

kram

Anmeld

12. januar 2010

Caroline86 skriver:

Det' sgu træls

Jeg håber den bliver væk! Hvorfor skal det være så svært at få opfyldt det mest naturlige ønske i verden!?

kram

Tak, nej det er også uretfærdigt, og noget nedslidende Føler mig ind imellem som en på 60... og jeg er jo kun 27

Synes især det er svært nu, hvor mine veninder får børn, familien får børn, og nu har en af mine tætteste veninder har proklameret, at hun snart vil igang med nr. 2... Hun blev gravid første gang sidst... Kan slet ikke klare tanken om, at hun skulle blive gravid før mig Måske ikke så sødt, men sådan har jeg det.

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Alexis skriver:

Tak, nej det er også uretfærdigt, og noget nedslidende Føler mig ind imellem som en på 60... og jeg er jo kun 27

Synes især det er svært nu, hvor mine veninder får børn, familien får børn, og nu har en af mine tætteste veninder har proklameret, at hun snart vil igang med nr. 2... Hun blev gravid første gang sidst... Kan slet ikke klare tanken om, at hun skulle blive gravid før mig Måske ikke så sødt, men sådan har jeg det.

selvom jeg selv var en af de heldige der blev gravid i første hug, forstår jeg dig godt.. Det er jo ikke fordi man ikke under de andre det - det er bare skide hamrende hårdt når man selv ønsker det så brændende!!!

Anmeld

12. januar 2010

Caroline86 skriver:

selvom jeg selv var en af de heldige der blev gravid i første hug, forstår jeg dig godt.. Det er jo ikke fordi man ikke under de andre det - det er bare skide hamrende hårdt når man selv ønsker det så brændende!!!

Det jo lige netop det... Jeg ved jo egentlig også godt selv hvad det bunder i. Og hun ved hvor længe vi har prøvet - som den eneste veninde. Så jeg har det ikke så dårligt med det. Hun ved jo hvordan jeg har det. Tror bare jeg må acceptere, at jeg ikke er frk. overskud på det punkt. Kan hun ik forstå det, hvis situationen opstår, er hun ikke en rigtig veninde.

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Alexis skriver:

Det jo lige netop det... Jeg ved jo egentlig også godt selv hvad det bunder i. Og hun ved hvor længe vi har prøvet - som den eneste veninde. Så jeg har det ikke så dårligt med det. Hun ved jo hvordan jeg har det. Tror bare jeg må acceptere, at jeg ikke er frk. overskud på det punkt. Kan hun ik forstå det, hvis situationen opstår, er hun ikke en rigtig veninde.

det har du fuldstændig ret i.. det MÅ hun kunne forstå er svært!

Men lad os da håbe det slet ikke bliver en realitet fordi du får dine 2 streger denne gang!

Anmeld

12. januar 2010

Sofiedk

Åh det er så skide svært med alle de symptomer man synes man kan have ... Krydser så meget fingre for at den er der for dig denne gang, det fortjener du virkelig.

Jeg ville nok ikke kunne lade vær med at teste imorgen tidlig, altså normalt efter iui kan man jo teste 14 dage efter ÆL og nogle tester positiv allerede 12 dage efter

Håber håber håber så meget på de to streger til dig smukke.

Anmeld

12. januar 2010

Sofiekdk skriver:

Åh det er så skide svært med alle de symptomer man synes man kan have ... Krydser så meget fingre for at den er der for dig denne gang, det fortjener du virkelig.

Jeg ville nok ikke kunne lade vær med at teste imorgen tidlig, altså normalt efter iui kan man jo teste 14 dage efter ÆL og nogle tester positiv allerede 12 dage efter

Håber håber håber så meget på de to streger til dig smukke.

Tak søde. Jeg håber også rigtig meget, at den er der denne gang. Men tør ikke håbe på noget... Det kender du sikkert godt.

Kan se at du skal prøve igen i morgen. Kæmpe Held og lykke herfra, jeg håber der er gevinst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.