3 uger!!!! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
TbCp skriver:

Glæder mig også bare til at se de nye programmer

Elsker simpelthen Christians kommentar om Muslimernes gud.... "jeg tror nok han hedder Allan"

JA HAHAHAHA. Den grinede jeg også meget af, også første gang den blev sendt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

ja og hvad medd "når det er ens far der er død og man sidder i kirken, så er det jo ikke glædestårer!"...jeg kan ikke specielt godt lide familien, men han svarer altid mega godt på spørgsmålene

Ja jeg sad faktisk og stenede over det samme. Jeg har også været lidt lunken over den familie. Men han kommer altså med nogen GULD kommentarer

Anmeld

12. januar 2010

oo

Zafir skriver:

Ja jeg sad faktisk og stenede over det samme. Jeg har også været lidt lunken over den familie. Men han kommer altså med nogen GULD kommentarer

TAAADAAAA og SÅ var vi endelig helt og fuldkommen enige

Anmeld

12. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

ja og hvad medd "når det er ens far der er død og man sidder i kirken, så er det jo ikke glædestårer!"...jeg kan ikke specielt godt lide familien, men han svarer altid mega godt på spørgsmålene

Hahaha ja den var også god

Er dog helt vild Med rachel.... hun er simpelthen så sød og sjov og kommer med de fedeste kommentarer! 

Anmeld

12. januar 2010

TbCp

Zafir skriver:

JA HAHAHAHA. Den grinede jeg også meget af, også første gang den blev sendt

Ja det gjorde jeg også

Grinede nok ligeså højt denne gang

Anmeld

12. januar 2010

oo

TbCp skriver:

Hahaha ja den var også god

Er dog helt vild Med rachel.... hun er simpelthen så sød og sjov og kommer med de fedeste kommentarer! 

Rachel gir mig myrekryb jo hun er spøjs og finurlig, men jeg kan ikke finde ud af at hun har det helt godt... Emma er den eneste som jeg syntes er et "sundt, normalt barn"...ajjjjj!! det lyder helt vildt plat, for jeg er jo selv en Rachel, så jeg skal ikke kaste med sten, men sådan har jeg bare altid haft det med familierne i årgang 0, at det var Emmas der var den gode

Anmeld

12. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

Rachel gir mig myrekryb jo hun er spøjs og finurlig, men jeg kan ikke finde ud af at hun har det helt godt... Emma er den eneste som jeg syntes er et "sundt, normalt barn"...ajjjjj!! det lyder helt vildt plat, for jeg er jo selv en Rachel, så jeg skal ikke kaste med sten, men sådan har jeg bare altid haft det med familierne i årgang 0, at det var Emmas der var den gode

Hehehe, ja jeg har også tænkt lidt på om der er noget med hende men jeg har også altid været den der pædagog i vuggestuerne der har taget de små lidt for beskidte, sære, og specielle børn til mig

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

TAAADAAAA og SÅ var vi endelig helt og fuldkommen enige

LOL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.