3 uger!!!! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

764 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Før de viser de nye afsnit på Årgang 0... Æv. Jeg troede da virkelig de kom fra næste uge, når de nu har vist de sammenklippede udsendelser

Jeg er da bare SÅ nysgerrig, som jeg er, hvergang de nye afsnit skal komme.

jeg glææææder mig....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

MM1987

Ja jeg røg også lige op ad sofaen... 3 UGER!!!

Men det ser spændende ud - og skønne så de ud Teresia og apotekeren da de dansede...

Anmeld

12. januar 2010

oo

WOOOOW du er hurtig!!

jeg glæder mig også og igen sad jeg og flæbede hele vejen igennem...altså altså

så kom Søren lige forbi og spurgte hvorfor fanden det var Theresia der partout skulle opgive SIN karriere og SIT job når hun nu var så knyttet til sin rolle som præst og ikke hendes mand (dygtige Søren)

Anmeld

12. januar 2010

Pia.

Os mig Os Mig Os mig... Kan næsten heller ikke vente, men vidste godt der ville gå tre uger før det kom igen... - Desværre...

Så vi må væbne os med tålmodighed...

Anmeld

12. januar 2010

Heidi.

Ja.. Det er fandmer for dårligt...altså..

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

WOOOOW du er hurtig!!

jeg glæder mig også og igen sad jeg og flæbede hele vejen igennem...altså altså

så kom Søren lige forbi og spurgte hvorfor fanden det var Theresia der partout skulle opgive SIN karriere og SIT job når hun nu var så knyttet til sin rolle som præst og ikke hendes mand (dygtige Søren)

Hmm det var jo noget af det de snakkede rigtig meget over i mange afsnit. Om Teresia og hendes job og det.

Faktisk viste det sig jo at det var sundt for hende at rykke roden op. At hun begyndte at læse og finde nogen andre måder at bruge hendes uddannelse på. Jeg ser en super stærk kvinde der er blomstret op og blevet så frisk og ung og glad at se på Så det syntes jeg har været helt fantastisk.

Jeg syntes hun sad fast i præsterollen og jeg syntes at Lars blomstrer som apoteker... Jeg syntes det er forkert at man skal studse over det, bare fordi det er kvinden der følger manden, jeg tror virkelig at de har taget beslutningen fordi de også følte at det var sundt for dem som familie. Så handler det ikke så meget om kvinde rollen og mande rollen .

Anmeld

12. januar 2010

oo

Zafir skriver:

Hmm det var jo noget af det de snakkede rigtig meget over i mange afsnit. Om Teresia og hendes job og det.

Faktisk viste det sig jo at det var sundt for hende at rykke roden op. At hun begyndte at læse og finde nogen andre måder at bruge hendes uddannelse på. Jeg ser en super stærk kvinde der er blomstret op og blevet så frisk og ung og glad at se på Så det syntes jeg har været helt fantastisk.

Jeg syntes hun sad fast i præsterollen og jeg syntes at Lars blomstrer som apoteker... Jeg syntes det er forkert at man skal studse over det, bare fordi det er kvinden der følger manden, jeg tror virkelig at de har taget beslutningen fordi de også følte at det var sundt for dem som familie. Så handler det ikke så meget om kvinde rollen og mande rollen .

jae...jeg er næsten enig men det var nu også mere princippet i det, for Søren har jo slet ikke set nogen af programmerne, han sad i et andet rum og hørte bare klip af hvor ked af det Theresia var over at skulle stoppe som præst osv.

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

jae...jeg er næsten enig men det var nu også mere princippet i det, for Søren har jo slet ikke set nogen af programmerne, han sad i et andet rum og hørte bare klip af hvor ked af det Theresia var over at skulle stoppe som præst osv.

Hehe Det er godt vi næsten altid er næsten enige os to Bare sådan principielt, med hver sin begrundelse haha

Anmeld

12. januar 2010

TbCp

Glæder mig også bare til at se de nye programmer

Elsker simpelthen Christians kommentar om Muslimernes gud.... "jeg tror nok han hedder Allan"

Anmeld

12. januar 2010

oo

TbCp skriver:

Glæder mig også bare til at se de nye programmer

Elsker simpelthen Christians kommentar om Muslimernes gud.... "jeg tror nok han hedder Allan"

ja og hvad medd "når det er ens far der er død og man sidder i kirken, så er det jo ikke glædestårer!"...jeg kan ikke specielt godt lide familien, men han svarer altid mega godt på spørgsmålene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.