Jeg er ano i dag, da jeg ved at en af de andre forældre i mine børns børnehave også er herinde.
Men jeg har to børn i børnehave, og dernede går også en dreng, der er meget hård ved de andre børn. Han laver der mest sindssyge ting- sparker og slår de andre børn uden grund, ødelægger deres leg og legetøj osv.
Stort set hver eneste dag kan en af mine børn fortælle at han har slået eller sparket dem. Senest var jeg til tændlæge med min søn, da ham drengen havde smadret et stykke legetøj i ansigtet på ham.
Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre. Kan man tillade sig at bede pædagogerne holde øje med den dreng konstant? Jeg synes bare ikke det kan være rigtigt det skal gå ud over mine børn at han åbenbart har nogle problemer. Har sågar overvejet at flytte mine børn fra børnehaven. Men jeg synes heller ikke det kan være rigtigt at det er mine børn der skal rykkes et nyt sted hen, fordi de får tæsk af et andet barn dernede.
Det skal lige siges at der i forvejen er støtte på den dreng i børnehaven, og har været det i lang tid. Men det hjælper åbenbart ikke
Anmeld