nuj, jeg er mæt :) (og så lige lidt minder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2010

Corn

Mit minde handler ikke om mad, men bedste-veninden Bianca og jeg på gyngerne mens vi slet skjult flirtede med Hans og ??? Hans var min store kærlighed i bhv.

Da jeg blev omkring 18-19 år blev han kæreste med min veninde og de blev gravide. Han snakkede hende til abort og de gik fra hinanden. Ellers har hans liv bestået af stoffer og kriminalitet, så det var vist helt fint at jeg gik en helt helt anden vej...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

LinLin

EJ! Og når man lavede parfume af vand og hybenblomstblade!

Og det der hvor man drypper stearinlys ned i vand i et papkrus...

- det var fedt at gå i børnehave i slut 1980'erne!

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg husker også tydeligt at min bedste veninde, Maria, og mig styrede hele børnehaven med hård hånd

Hvis der var nogen som havde sat sig på gyngerne blev de fluks smidt væk, så Maria og jeg kunne gynge vores usynlige venner i timevis mens de andre ventede!

Anmeld

12. januar 2010

SHERO

Vi havde simpelthen bare den bedste madmor i min børnehave, og hun lavede så meget godt, som jeg stadig eeeeelsker selvom alle andre synes det er ulækkert.. :-D

Øllebrød med æggesnaps og flødeskum

Mannagrød med kanalsukker

Hyldebær suppe (med voksdug forklæde med ærmer hihi)

Armeridder med kanel

Oooog selvf abemad :-D

Sjovt som det er maden jeg husker aller bedst fra børnehave tiden :-D (og så er der MASSER af sukker i det heeele, den går hvis ikke i dag hehe)

Anmeld

12. januar 2010

Ayasmor

Det jeg husker tydeligst fra børnehaven er min storebrors første møde med kærnemælk.. Der er 2 år imellem os, og vi gik derfor 1 år sammen, på den samme stue. En dag sidder vi til frokost, og min bror og jeg sidder nede omkring enden af bordet, ved alle pædagogerne. Min bror beder om kærnemælken og tager en ORDENTLIG tår... Og lige direkte retur i hovedet af pædagogen overfor ham røg det altså..  Pædagogen spurgte min bror hvorfor han havde bedt om kærnemælken hvis han ikke kunne lide den?? Og dertil svare han: "Jamen den grønne farve var bare så PÆÆÆÆN"..  Han er idag 24 år gammel og har ALDRIG rørt kærnemælken siden..

Anmeld

12. januar 2010

Vidunderligeunger

mit bedste minde er den dag jeg får lov at kysse børnehavens sødeste dreng i kysse tafat totaaal fed leg !!

Anmeld

12. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

hihi fed tråd caroline

har flere bedste minder fra børnehaven..

min bedste veninde og jeg, gyngede ALTID og sang for hianden, som du også skriver, så måtte de andre VENTE hehe... og da jeg fik mit første kys af den dreng jeg var "forelskede" i i børnehaven, og vi var bare kæretser efter det hehe..

og så da man lavede parfume med blomsterblade, kunne bruger TIMER!!! hehe.. åhh det var fantastisk at gå i børnehave

Anmeld

13. januar 2010

Maddox

ØVvvv.. jeg har aldrig gået i børnehave

Vi havde på et tidspunkt ung pige i huset, og ellers gik jeg i DP indtil jeg begyndte i skole..

Men mine bedste minder fra Dagplejen, var når jeg fik lov til at lege på datterens værelse. Hun var et år ældre end mig og havde mange fine ting

Anmeld

13. januar 2010

Honningblomst

Absolut ingen gode minder...kan intet huske godt fra den tid, jeg hadede det og gik der heldigvis ikke i mange måneder.

Anmeld

13. januar 2010

Koen.

Mit bedste børnehave minde jeg har, var at lege i "dukke-krogen" Elskede alle dukkerne og ville sjældent dele dem med andre

Mit værste børnehave minde var at midt om vinteren fik jeg den sindsyge ide at stikke tungen på jernelågen, når jeg ventede på mine forældre.. For en dag sad tungen fast og av hvor gjorder det ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.