nuj, jeg er mæt :) (og så lige lidt minder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.335 visninger
21 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Daniel og jeg gad ikke spise rigtig mad i dag, så vi lavede en kæmpe spand frugtsalat med råcreme!

Har bare ædt SÅÅ meget frugt , så vi frygter at vi skal afholde pruttekonkurrence hele natten..haha!

Da jeg sad der og spiste kom jeg direkte tilbage til børnehaven og de små borde og store øjne når vi en sjælden gang fik abemad i stedet for "bare" at få frugt

Hvad er dit bedste børnehaveminde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

TbCp

Caroline86 skriver:

Daniel og jeg gad ikke spise rigtig mad i dag, så vi lavede en kæmpe spand frugtsalat med råcreme!

Har bare ædt SÅÅ meget frugt , så vi frygter at vi skal afholde pruttekonkurrence hele natten..haha!

Da jeg sad der og spiste kom jeg direkte tilbage til børnehaven og de små borde og store øjne når vi en sjælden gang fik abemad i stedet for "bare" at få frugt

Hvad er dit bedste børnehaveminde?

Århhhh frugsalat er også bare for lækkert!!!
Plejer at bruge a-38 og så hakket chokolade i også naaaams

Jeg hadede at gå i børnehave, det var et forfærdeligt sted og jeg blev drillet hver dag.

Havde dog de to bedste venner, et par tvillinge drenge, René og André, men en dag flyttede de
Sjovt nok mødte jeg så den ene af dem da jeg gik på pædagogsem., han var med i fredagsbar med en fra min klasse Han kunne godt nok ikke genkende mig.... det er vist bare mig der er ret god til at huske folk  

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

TbCp skriver:

Århhhh frugsalat er også bare for lækkert!!!
Plejer at bruge a-38 og så hakket chokolade i også naaaams

Jeg hadede at gå i børnehave, det var et forfærdeligt sted og jeg blev drillet hver dag.

Havde dog de to bedste venner, et par tvillinge drenge, René og André, men en dag flyttede de
Sjovt nok mødte jeg så den ene af dem da jeg gik på pædagogsem., han var med i fredagsbar med en fra min klasse Han kunne godt nok ikke genkende mig.... det er vist bare mig der er ret god til at huske folk  

det var så ikke lige der man havde regnet med at se ham igen!?

Fortalte du hvem du var? synes da det er smadder sjovt når man pludselig møder nogen fra "gamle dage"

Anmeld

12. januar 2010

Diana...

Åhh vi fik hver onsdag en kop kold mathilde kakao med en 1/2 skive vanilje is i hi hi jeg glædet mig bare sådan til om onsdagen griner og jeg spiser det stadig en gang i mellem 

Anmeld

12. januar 2010

TbCp

Caroline86 skriver:

det var så ikke lige der man havde regnet med at se ham igen!?

Fortalte du hvem du var? synes da det er smadder sjovt når man pludselig møder nogen fra "gamle dage"

Ja ja Vi snakkede sammen resten af aftenen.... skie' hyggeligt

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Åhhh det lyder dejligt Abemad... uhmmm...

Mit bedste børnehave minde.. Mmmmmm... Jeg har faktisk ikke rigtig så mange minder fra børnehaven. Af den gode slags faktisk. Jeg var syg det meste af tiden jeg gik i børnehave og det er mest dårlige minder der skinder igennem. Det er meget lidt jeg kan huske, fra før jeg er 7 år.

Men hvis jeg skal grave noget frem, så er det madtjansen med vores madmor i børnehaven. Det var dejligt.

Anmeld

12. januar 2010

oo

mit bedste minde er nok min kæreste Allan, der gik i fritter og lignede en lille version af Søren han gav mig hybenroser igennem hegnet og den ene dag havde jeg smidt min tandbørste ud for at rosen kunne stå i vand...det var lidt svært at få de voksne til at se logikken i den handling, men jeg tror de syntes jeg var sød min mor kunne ikke fordrage at jeg elskede Allan, for han havde kæmpe store krøller fyldt med lus og jeg havde lus hver gang jeg havde nysset ham

et andet fantastisk minde var at jeg spillede Snehvide på en stor scene da jeg gik i børnehave. og min ældste lillesøster spillede prosit

Søren ELSKER forresten abemad, som han aldrig havde fået før han mødte mig...han så voldsomt skeptisk ud da jeg stod der og blandede frugt og chokolade og vanillecreme, men så fik han det i munden og så var det bare PURE BLISS idag laver min mor altid en ekstra skål som han kan få med hjem når hun laver det til os

Anmeld

12. januar 2010

ekzunz

Jeg har aldrig haft fornøjelsen af en børnehave, men havde istedet en dagplejemor - og jeg kan absolut intet huske af hvad vi fik at spise

Men jeg undrer mig lige - er abemad og frugtsalat med råcreme det samme?? Er abemad ikke noget youghurt, chokolade og frisk frugt? Og råcreme bruger man til henkogte frugter - altså det gør vi (eller gjorde...)

Og det er ikke for at være kværulant, det er mere fordi jeg synes jeg er lækker sulten....og jeg har både chokolade, youghurt og frisk frugt.....

Anmeld

12. januar 2010

LinLin

Bedste minde fra bhv:

Klatkager om eftermiddagen ved det lange bord i køkkenet ved køkkendamen, Grethe  Det var sejest at sidde ved bordenden! Og når man var færdig måtte man selv bestemme hvis tur det så var til at komme ud at spise 

Og lige et til: Når man stak af over hegnet på legepladsen - for så var man godt nok stor, når man kunne det (bare ikke så fedt den dag man mødte sin far!...)

Anmeld

12. januar 2010

Moderator

Znuzke skriver:

Jeg har aldrig haft fornøjelsen af en børnehave, men havde istedet en dagplejemor - og jeg kan absolut intet huske af hvad vi fik at spise

Men jeg undrer mig lige - er abemad og frugtsalat med råcreme det samme?? Er abemad ikke noget youghurt, chokolade og frisk frugt? Og råcreme bruger man til henkogte frugter - altså det gør vi (eller gjorde...)

Og det er ikke for at være kværulant, det er mere fordi jeg synes jeg er lækker sulten....og jeg har både chokolade, youghurt og frisk frugt.....

abemad er frugtsalat med råcreme...

Men frugt med youghurt og chokolade og også MUMS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.