Har været til vækstscanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.793 visninger
17 svar
0 synes godt om
12. januar 2010

LauraLW

min JM var ikke helt sikker på om hun skønnede rigtigt (gættede på 12 - 1300 g i uge 29+0), så jeg blev sendt til scanning... og jo tak det var så ikke et helt rigtigt skøn!

Vi venter så en lille mammut-baby. Er idag 31+1 og baby er skønnet til 2300 g. Jesus kristus siger jeg bare! Ved ikke helt om jeg skal være bekymret...

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

EliasMinDejligeSøn<3

man kan altså ikk renge på de vægt scanningre 14 dage før jeg fødte var jeg til vægt scanning og de sage 3200g men 14 efter kom der en baby ud på 4010!

Anmeld

12. januar 2010

smokin

LauraLW skriver:

min JM var ikke helt sikker på om hun skønnede rigtigt (gættede på 12 - 1300 g i uge 29+0), så jeg blev sendt til scanning... og jo tak det var så ikke et helt rigtigt skøn!

Vi venter så en lille mammut-baby. Er idag 31+1 og baby er skønnet til 2300 g. Jesus kristus siger jeg bare! Ved ikke helt om jeg skal være bekymret...

Laura

Flot baby!!! 

Min kollegas baby kom ud på 6,2 kg  av av siger jeg bare!!

Og han hedder Max - for han var da bare MAX 

Anmeld

12. januar 2010

LauraLW

Zette skriver:

Flot baby!!! 

Min kollegas baby kom ud på 6,2 kg  av av siger jeg bare!!

Og han hedder Max - for han var da bare MAX 

nej nej nej nej nej! For søren da! Fødte hun selv? Og gik hun over tid?

Jeg skal scannes igen om 4 uger for at se om hun bare vokser i ryk eller om hun er en stor baby, - for så skal jeg ikke gå alt for langt over tid hvis det er.

Anmeld

12. januar 2010

smokin

LauraLW skriver:

nej nej nej nej nej! For søren da! Fødte hun selv? Og gik hun over tid?

Jeg skal scannes igen om 4 uger for at se om hun bare vokser i ryk eller om hun er en stor baby, - for så skal jeg ikke gå alt for langt over tid hvis det er.

Der var vidst noget med at hun gik til kontrol rimlig ofte til sidst fordi han var SÅ STOR!

Men de ville ikke pille ham ud fordi han havde det godt derinde, han kom ud med almindelig fødsel og hun blev syet et par sting 

Men han er bare så sød og lækker! Men også meget Max! haha

Anmeld

13. januar 2010

anneR

da jeg fik min søn, og var gået 7 dage over tid, vil de scanne for de mente ikke han var så stor, de målte til 3500g, så der var ingen grund til at sætte igang i nu. da jeg så fødte da jeg var gået 14 dage over tid fik jeg en på 4700g, de var helt paffe, så nu er de i tvivl om jeg skal ha kejsersnit, totalt øv

Anmeld

13. januar 2010

lillemunk

LauraLW skriver:

Laura

Min Første datter blev af JM skød hende til at være 4300 og da hun kom til verden var hun kun et lille pus på 2800.... Så ja de skønner en vægt men langt fra rigtigt.

Anmeld

13. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså man KAN jo ikke finde ud af, hvor stor baby er,  før den kommer ud Jeg vil sige at hvis de gætter det indenfor et kilo, så er det flot

Er min erfaring

Anmeld

13. januar 2010

smokin

Zafir skriver:

Altså man KAN jo ikke finde ud af, hvor stor baby er,  før den kommer ud Jeg vil sige at hvis de gætter det indenfor et kilo, så er det flot

Er min erfaring

Zafir, hvorfor er det du skriver med en anden baggrundsfarve? Nu har jeg spekuleret på det længe.

Ja undskyld sidespringet - men når man er nysgerrig, sååååeh

Anmeld

13. januar 2010

LauraLW

Zafir skriver:

Er min erfaring

de 2300 gram er jo efter en scanning... men de kan selvfølgelig heller ikke være helt præcise. - Bliver i hvertfald scannet igen om 4 uger for at se om hun fortsat er stor, og derfor ikke skal fødes "for sent", eller om hun bare voker lidt i ryk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.