AV for f*** min røv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Enayia

Jeg ved ikke helt hvad det er, men jeg har også haft ret ondt i mit haleben, især en periode når jeg sad eller lå. Det har hjulpet at sidde på en pude og sove med en pude under maven som støtte. Ved ikke om det måske kan hjælpe.. Måske ikke med maven endnu, men prøv at sid på en pude...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

mariamiss6

noname skriver:

Det er nærmest sådan en trykkende smerte (uhh det er egentlig lidt svært at sætte ord på), der forsvinder næsten lige så hurtigt som det kommer, når jeg f. eks går på trapper eller rejser mig fra siddende stilling...

Jeg tror på det er helt almindelig overbelastning, som også kan komme af tryk inde fra... det minder om en forstuvning smertemæssigt, men det e rså bare ikke kronisk smerte, som det ellers ville være ved en forstuvning....

Har du aldrig prøvet at falde på røven, og slå dig lige på halebenet? det er samme smerte, bare at det gør mere ondt når man virkelig har slået halebenet

Anmeld

11. januar 2010

NoName

nej sys ikke lige jeg kan mindes at jeg har prøvet at falde og slå min popo på den måde... Kan være det er derfor jeg har lidt svært ved at sætte ord på...

Anmeld

11. januar 2010

Anne85

Det lyder præcis som min bækkenløsning... ring til lægen og bliv undersøgt

Anmeld

12. januar 2010

Snuffler25

msax skriver:

Jeg tror nu ikke det hverken er liggesår eller "snydeveer". Det hele er ved at blive rykket på dernede, og nu er der måske noget der er blevet trykket lidt længere bagud og presser lidt mod halebenet. Hvis det begynder at gøre meget ondt syntes jeg du skal prøve og spørge din læge om hvad det kan være.

Jeg er HELT enig her - jeg tror heller ikke at der er hverken plukveer eller liggesår.. - liggesår er altså noget man får hvis man ligger i op til flere døgn på samme side! - SÅ nej, det tror jeg ikke på det er!

Jeg oplever præcis det samme med mit haleben, det kom også tidligt i min graviditet. Jeg er i uge 27 og oplever det stadig, man bliver "øm" bag i og det kan godt gøre ondt lige i det man rejser sig og sætter sig. - jeg har desuden en veninde som er i uge 20 som også mærker retti meget til sit haleben!

Så jeg ville ikke være nervøs, efter hvad jeg ved - så er det helt normalt!

Anmeld

12. januar 2010

NoName

Snuffler25 skriver:

Jeg er HELT enig her - jeg tror heller ikke at der er hverken plukveer eller liggesår.. - liggesår er altså noget man får hvis man ligger i op til flere døgn på samme side! - SÅ nej, det tror jeg ikke på det er!

Jeg oplever præcis det samme med mit haleben, det kom også tidligt i min graviditet. Jeg er i uge 27 og oplever det stadig, man bliver "øm" bag i og det kan godt gøre ondt lige i det man rejser sig og sætter sig. - jeg har desuden en veninde som er i uge 20 som også mærker retti meget til sit haleben!

Så jeg ville ikke være nervøs, efter hvad jeg ved - så er det helt normalt!

Ved også godt at det ikke er liggesår... Det er bare kæresten der har en ekstrem dårlig humor...

Det du skriver, lyder meget betrykkende, tror jeg prøver at tage den lidt mere med ro, og ser tiden lidt an. Bliver det værre, kontakter jeg lægen...

Anmeld

12. januar 2010

Snuffler25

Jeg har lige været til jordemoder idag - og spurgte hende hun siger det er helt normalt at man mærker sit haleben tydeligt og det bliver ømt - fordi livmoderen får en anden slags form vist og presser på i det område

Kan ikk helt gengive den tekniske forklaring men i hvert fald - Det er HELT normalt  - en irriterende skavank, helt klart.. men rart nok at det er normalt!

Anmeld

12. januar 2010

Ansemusen

Jeg har selv det du beskriver indimellem! Min jordemor sagde forleden, at det kan være iskisnerven som sætter sig i klemme pga. overbelastning. Og så tror jeg også bestemt det er fordi alting trykker! Men ikke spor sjovt

Anmeld

12. januar 2010

NoName

Godt, nu er jeg helt rolig, var et eller andet sted en anelse nervøs for at det muligvis var bækkenløsning.

Skal til NF på mandag... prøver at snakke med jordemoren om det...

NoName 11+6

Anmeld

12. januar 2010

mariamiss6

Ansemusen skriver:

Jeg har selv det du beskriver indimellem! Min jordemor sagde forleden, at det kan være iskisnerven som sætter sig i klemme pga. overbelastning. Og så tror jeg også bestemt det er fordi alting trykker! Men ikke spor sjovt

Iskias? i halebenet?

Ja så giver jeg sgu fortabt...

Jeg har også været meget plaget af min iskias, især forårsaget af bækkenløsning, men den sad sgu godt nok i enten den ene, eller begge baller, og strålede så ned i låret, og til tider også helt op i lænden, men godt nok aldrig i nærheden af mit haleben....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.