noname skriver:
Mange tak for dit svar... Tror nu heller ikke selv på den med "liggesår" - smiler
Jeg må prøve at få slappet godt af, når muligheden byder sig, skal på sygehuset i morgen til akupunktur, kunne være jeg skulle spørge dem hvad det kan være...
altså får du stød, lige i nærheden af halebenet, som et elktrisk stød agtigt noget?
eller er det mere en trykkende smerte lige direkte i/på halebenet....?
Jeg har et lidt svagt haleben, hvilket betyder at sofasidning og det at ligge på hårde flader, kan gøre at det føles lidt forstuvet, og det gør netop også ondt når man ligesom slipper trykket på det, som for eksempel nå rman rejser sig fra siddende eller liggende stilling, hvor man kan have belastet halebenet.....
Hvis du har en pude eller lignende du kan sidde på, så du sidder sådan at halebenet ligesom svæver i ingenting, så prøv det, det gjorde jeg efte rmine fødsler, og det er i øvrigt også et godt råd, hvis nu man er syet efter fødslen....
jeg brugte min tvillingeammepude bukkede den, så enderne vendte bagud, og så jeg sad uden at skulle holde balancen, men så halebenet ikke blev berørt, det hjalp rigtig meget, rigtig hurtigt.....
Jeg tror godt nok ikke lige man kan kalde det for plukkeveer...
stød får jeg også, men aner ikke hvad det er. Måske en bivirkning af min bækkenløsning, som sidder bag til, eller måske en nerve i klemme.... det er mest når jeg skal bukke mig og rejse mig fra bukket eller siddende stilling....