Vil I hjem til mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Og Liva behøver ingen stol hun sidder alligevel ikke stille ret længe af gangen

Kan du ikke smide nogle datoer på, jylland holder også træf i februar så håber lidt jeg kan komme med til begge

Jeg har slet ikke talt stole med til ungerne. Tænkte de sad ved os eller legede på gulvet... Hi hi.

Finder så lige ud af at jeg kun kan EN dag i februar. De datoer jeg kan er:

Lørdag d. 13.februar

Lørdag d. 6. marts

Lørdag d. 13. marts

Hvad siger I?

Hvordan gør vi med mad og sådan???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

TbCp

michella80 skriver:

Jeg har slet ikke talt stole med til ungerne. Tænkte de sad ved os eller legede på gulvet... Hi hi.

Finder så lige ud af at jeg kun kan EN dag i februar. De datoer jeg kan er:

Lørdag d. 13.februar

Lørdag d. 6. marts

Lørdag d. 13. marts

Hvad siger I?

Hvordan gør vi med mad og sådan???

Tror ihvertfald ikke at nogle af de unger der kan komme rundt gider sidde ned

6. + 13. marts kan jeg ihvertfald

13. feb. er en af de datoer der er fremme i "jyllands-gruppen" også, så den afventer jeg lige og ser. 

Vi har mødtes hos mig to gange og der aftalte vi hvad vi hver især skulle tage med, kage, frugt, brød, drikkelse, pålæg osv. det syntes jeg fungerede fint og for at dem der evt. kommer med tog ikke skal balancere med fine kager osv på barnevognen  

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Tror ihvertfald ikke at nogle af de unger der kan komme rundt gider sidde ned

6. + 13. marts kan jeg ihvertfald

13. feb. er en af de datoer der er fremme i "jyllands-gruppen" også, så den afventer jeg lige og ser. 

Vi har mødtes hos mig to gange og der aftalte vi hvad vi hver især skulle tage med, kage, frugt, brød, drikkelse, pålæg osv. det syntes jeg fungerede fint og for at dem der evt. kommer med tog ikke skal balancere med fine kager osv på barnevognen  

okay  God ide

Anmeld

11. januar 2010

anna-jonas

Michella, hvor er det du bor???

Knus Mette

Anmeld

12. januar 2010

Karo

Jeg vil da meget gerne med Det kunne være super hyggeligt.

Da jeg jo har termin d. 17 marts tør jeg kun tage over d. 13 februar, ellers må jeg desværer melde fra

Anmeld

12. januar 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Michella, hvor er det du bor???

Knus Mette

Jeg bor i Årslev på Fyn. hvis du vil have den helt præcise adresse kan jeg lige sende den i en privat besked

Anmeld

12. januar 2010

Barbamama

Karo skriver:

Jeg vil da meget gerne med Det kunne være super hyggeligt.

Da jeg jo har termin d. 17 marts tør jeg kun tage over d. 13 februar, ellers må jeg desværer melde fra

nårh ja det kan jeg godt se... Det ville ikke være så godt hvis du skulle føde midt i det hele

Anmeld

12. januar 2010

Barbamama

har lige været inde og kigge på jeres profiler. I bor jo næsten allesammen i Jylland. Hi hi

Anmeld

12. januar 2010

grinbidderen

michella80 skriver:

har lige været inde og kigge på jeres profiler. I bor jo næsten allesammen i Jylland. Hi hi

jeg ved at karo og jeg er begge fra sjælland... men nu må vi se om der er flere ville være lækkert med en hjælpende hånd i toget og karo må ikke løfte..

Anmeld

12. januar 2010

Karo

grinbidderen skriver:

jeg ved at karo og jeg er begge fra sjælland... men nu må vi se om der er flere ville være lækkert med en hjælpende hånd i toget og karo må ikke løfte..

Mine svigerforældre bor i Svendbog. Derfor er min plan lidt at hvis det bliver d. 13 februar at vi over og besøger dem den weekend, for så skal jeg ikke så langt og så kan jeg nemmelig selv køre den smulevej der er.

Så jeg er desvære ikke med på en togtur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.