Vil I hjem til mig???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
20 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Barbamama

Ja jeg læste jo lige at Karina ikke kan arrangere komsammen alligevel, men så tænkte jeg at I da skal være velkomne her. Jeg har dog kun 12 stole, så.... Plads har jeg dog nok af tror jeg (hi hi kommer jo an på hvor mange der har lyst)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

oo

ja det kunne da være hyggeligt igen kan jeg først efter den 19. januar pga eksamen

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

Jeg kan også først i februar så det er helt fint

Anmeld

11. januar 2010

TbCp

Ja den er jeg helt med på

Anmeld

11. januar 2010

grinbidderen

michella80 skriver:

Ja jeg læste jo lige at Karina ikke kan arrangere komsammen alligevel, men så tænkte jeg at I da skal være velkomne her. Jeg har dog kun 12 stole, så.... Plads har jeg dog nok af tror jeg (hi hi kommer jo an på hvor mange der har lyst)

hej jeg kunne osse være frisk på at være med hvis der er plads men det kommer an på om det er til at komme til og fra en station kommer jo fra sjælland...???

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

grinbidderen skriver:

hej jeg kunne osse være frisk på at være med hvis der er plads men det kommer an på om det er til at komme til og fra en station kommer jo fra sjælland...???

Der er lidt langt at gå fra Årslev station og hjem til os, men hvis I er flere der kommer med toget kunne jeg jo hente jer deroppe. Det tager 20min at gå herned

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

TbCp skriver:

Ja den er jeg helt med på

Fedt!

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

Kom til at tænke på at der jo også kan sidde 5 ovre i vores sofaer :-)

Anmeld

11. januar 2010

TbCp

michella80 skriver:

Fedt!

Og Liva behøver ingen stol hun sidder alligevel ikke stille ret længe af gangen

Kan du ikke smide nogle datoer på, jylland holder også træf i februar så håber lidt jeg kan komme med til begge

Anmeld

11. januar 2010

grinbidderen

michella80 skriver:

Der er lidt langt at gå fra Årslev station og hjem til os, men hvis I er flere der kommer med toget kunne jeg jo hente jer deroppe. Det tager 20min at gå herned

har lige set at jeg skal skifte tog på odense station så det er lidt svært når man har barnevogn el klapvogn med at man ska have hjælp så mange gange med at komme af og på men hvis der kommer ander fra sjælland så kunne vi jo hjælpe hinanden ned, så hvis der kommer nogen fra slælland er vi friske..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.