Uhhh møgk*******

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

FrkC

CarinaSD skriver:

Nemlig .. Min såkaldte veninde ringede til mig for en times tid siden .. Da jeg tog telefonen nåede jeg ikk andet end lige sige mig navn før hun begyndte at råbe og skrige af mig .. 

Da hun endelig var færdig fik jeg endelig spurgt hende om hvorfor fanden hun opførte sig sådan .. Jo det skulle hun da nok lige fortælle mig .. Hun syntes at det var for dårligt at jeg ikk havde fortalt hende at jeg var gravid igen ... WHAT?????!!!!! Jeg er er sq ikk gravid igen .. Og hendes svar var : Jamen jeg har lige set nye billeder af dig inde på face .. Men hvis du ikk er gravid så er du jo bare FED..

Ej jeg blev bare sur og smækkede på .. uhh at lige få et slag i hovedet ...

Hold da op en møgkran !!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

årh gud nej.. ej jeg var godt nok også blevet hidsig.. hvad fanden bilder hun sig ind

Ja ud med hende, hun er ikke værd at samle på!!!!

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

WHAT?!??!?!.. Jeg har da aldrig læst lignene...

Så tror jeg nok også jeg kunne slette hendes nummer fra min mobil ... Suk.

Anmeld

11. januar 2010

Ayasmor

Der skal meget til før jeg bliver mundlam.. men lige her må jeg nok erkende at jeg er MUNDLAM!! Har da aldrig nogensinde hørt noget lign.. Ud til højre med hende altså..

Anmeld

11. januar 2010

lulle1985

Ej sikke en kælling, hende må du sku smide ud sammen med skraldet, for hun er sku ikke til og samle på...

kan godt forstå du bare smækkede på for sådan noget havde jeg godt nok heller ikke stået model til

Anmeld

11. januar 2010

CarinaSB

lulle1985 skriver:

Ej sikke en kælling, hende må du sku smide ud sammen med skraldet, for hun er sku ikke til og samle på...

kan godt forstå du bare smækkede på for sådan noget havde jeg godt nok heller ikke stået model til

Hun er os bare slettet fra alt hva hun kan slettes fra .. det kunne jeg ikk have med at gøre .. 

Anmeld

11. januar 2010

Enayia

Hvad fanden er det for en kost?!

ja jeg vil give mine med-kvinder ret og sige lige ud til højre med hende, håber hun lander i en skraldespand med stinkende lorte bleer!

Der er bedre mennesker i verden der sikkert hellere end gerne vil være veninde med dig som behander dig med den respekt du fortjener!

Føj! forstår sgu godt du er såret og gal!

Anmeld

11. januar 2010

Vingummien

CarinaSD skriver:

Nemlig .. Min såkaldte veninde ringede til mig for en times tid siden .. Da jeg tog telefonen nåede jeg ikk andet end lige sige mig navn før hun begyndte at råbe og skrige af mig .. 

Da hun endelig var færdig fik jeg endelig spurgt hende om hvorfor fanden hun opførte sig sådan .. Jo det skulle hun da nok lige fortælle mig .. Hun syntes at det var for dårligt at jeg ikk havde fortalt hende at jeg var gravid igen ... WHAT?????!!!!! Jeg er er sq ikk gravid igen .. Og hendes svar var : Jamen jeg har lige set nye billeder af dig inde på face .. Men hvis du ikk er gravid så er du jo bare FED..

Ej jeg blev bare sur og smækkede på .. uhh at lige få et slag i hovedet ...

tror så også lige jeg havde smækket på.

Hva har hun ikke børn selv?

Jeg kan sgu også ligne en der er gravid igen, men det er sgu efter Emil.

Ej det siger man sgu ikke. Havde jeg været hende og troeet du var gravid havde jeg nok nærmere smækket på af flovhed over at have troet det

Anmeld

11. januar 2010

Diana...

Ej hold da op der tabte jeg da lige kæben. At man kan finde på og ringe os sige sådan ja jeg er måløs. 

Kram til dig.

Anmeld

11. januar 2010

lulle1985

CarinaSD skriver:

Hun er os bare slettet fra alt hva hun kan slettes fra .. det kunne jeg ikk have med at gøre .. 

det kan jeg godt forstå, havde gjort det samme selv... tror lige jeg ville have nået og give hende en vind med på vejen inden jeg var eksploderet i røret af bare arrighed.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.