Uhhh møgk*******

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
22 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

CarinaSB

Nemlig .. Min såkaldte veninde ringede til mig for en times tid siden .. Da jeg tog telefonen nåede jeg ikk andet end lige sige mig navn før hun begyndte at råbe og skrige af mig .. 

Da hun endelig var færdig fik jeg endelig spurgt hende om hvorfor fanden hun opførte sig sådan .. Jo det skulle hun da nok lige fortælle mig .. Hun syntes at det var for dårligt at jeg ikk havde fortalt hende at jeg var gravid igen ... WHAT?????!!!!! Jeg er er sq ikk gravid igen .. Og hendes svar var : Jamen jeg har lige set nye billeder af dig inde på face .. Men hvis du ikk er gravid så er du jo bare FED..

Ej jeg blev bare sur og smækkede på .. uhh at lige få et slag i hovedet ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Honningblomst

Med sådanne venner behøver du da ikke frygte din fjender...måske det bare ikke er en ven.

Knus Eva

Anmeld

11. januar 2010

Heidi.

CarinaSD skriver:

Nemlig .. Min såkaldte veninde ringede til mig for en times tid siden .. Da jeg tog telefonen nåede jeg ikk andet end lige sige mig navn før hun begyndte at råbe og skrige af mig .. 

Da hun endelig var færdig fik jeg endelig spurgt hende om hvorfor fanden hun opførte sig sådan .. Jo det skulle hun da nok lige fortælle mig .. Hun syntes at det var for dårligt at jeg ikk havde fortalt hende at jeg var gravid igen ... WHAT?????!!!!! Jeg er er sq ikk gravid igen .. Og hendes svar var : Jamen jeg har lige set nye billeder af dig inde på face .. Men hvis du ikk er gravid så er du jo bare FED..

Ej undskyld, men hold kæft en latterlig veninde..

Anmeld

11. januar 2010

Ox.

CarinaSD skriver:

Hold da op for en dum ko! Ja undskyld mit sprog, men ud til højre med hende!

Anmeld

11. januar 2010

CarinaSB

hun er godt nok alt for latterlig .. hun ryger sq nok ud til højre .. for det kan jeg da slet ikk accptere .. det kan jeg slet ikk have med at gøre ..

Anmeld

11. januar 2010

Tina2

CarinaSD skriver:

hun er godt nok alt for latterlig .. hun ryger sq nok ud til højre .. for det kan jeg da slet ikk accptere .. det kan jeg slet ikk have med at gøre ..

Sikke da en møgkost!!!! Ud med hende, hun er sgu ikke værd at samle på, hvis hun skaber sig så meget over det og tilmed kalder dig fed!!!!!

Anmeld

11. januar 2010

TbCp

SERIØST!!!!
Hold da KÆ** en møgtøs!

Spark i røven til hende! 

Anmeld

11. januar 2010

LotteGabriella

Sussie&Lilje skriver:

Hold da op for en dum ko! Ja undskyld mit sprog, men ud til højre med hende!

TOTAL ENIG, FUCK en møgsæk

Anmeld

11. januar 2010

CarinaSB

taak for jeres søde svar .. har lige skrevet en lang sms (5sms'er i alt) Og fortalt hende at jeg slet ikk kunne accptere hendes opførelse .. og jeg syntes at hun skulle slette mit nr .. mine rigtig veninder snakker slet ikk sådan til mig ... og det var takken for alt hva jeg har gjort for hende .. De gange hun ikk havde noget sted at bo tog jeg hende ind i mit hjem .. og hun skulle ikk betale andet end hendes smøger ... fået manden til at køre i 1½ om natten fordi at hun havde brug for mig .. og hjulpet hende økomisk når det kneb for hende .. Tak for lort siger jeg bare ... 

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
CarinaSD skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.