nå tøser.... jeg når ikke at arrangere et komsammen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Vinker skriver:

Ååååh Karina min skat, jeg sidder her og får kuldegysninger og nærmest hopper op og ned i stolen for YES endelig sker der noget!

Men ja jeg kan godt forstå at det gir dig mange blandede tanker og følelser fordi hva nu hvis..... Men sådan må du bare ikke tænke. Du kan jo ikke blive ved med at leve som du gør lige nu! Det skal nok gå godt. Vi bliver nødt til at tænke postive tanker og finde den postive energi frem....

Du vil uden tvivl være i mine tanker meget mere end du plejer i de følgende dage.

ALT DET BEDSTE FOR DIG!

KÆMPE  og glade hilsner

tak for de søde ord smukke Rikke-vinker! det betyder meget!

der er tankemylder i mit hovede! jeg blev næsten helt svimmel igår, af alle de tanker.....

jeg skal til forundersøgelse imorgen 14:00. jeg er spændt, meget spændt! spændt på at høre hvad de mener er den bedste løsning....

samtidig kommer der tanker som, "hvornår kan jeg så arbejde", "kan jeg mon få et job" osv..... "hvor dårlig bliver jeg efter operationen", "hvor stort bliver arret"

jamen jkeg kunne jo blive ved!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Så skete der endelig noget, det var dejligt at høre! Jeg kan godt forstå, at du har lidt blandede følelser, for det er jo dejligt, at der endelig er kommet lidt skræd i tingene, men samtidig kommer det også så pludseligt, at man næsten ikke når at opdage det før dagen kommer for operationen, og den kan jeg godt forstå, at du er nervøs for, det ville næsten være underligt, hvis ikke du er det. Men nej hvor jeg håber, at det kommer til at løse alle de rygproblemer for dig, det er jo voldsomt, hvor længe og meget du har været præget af det. Jeg kan huske, hvordan vi i sin tid da jeg arbejdede på navlestreng og du var gravid med Nikoline snakkede om det en masse. Og at du har gået med de smerter siden den gang, det er uhyggeligt at tænke på, og jeg har svært ved at forestille mig, hvordan man kan få et liv til at hænge sammen, når man har det sådan. Jeg er så glad på dine vegne og jeg vil tænke en masse på dig i næste uge, og krydse alt hvad jeg kan.

Stort knus fra Camilla

ja, jeg tænker også ofte tilbage på NS-tiderne. Jeg triller nogen gange en tåre over at i snart skal være forældre, hold op hvor har jeg heppet på jer! 2010 bliver et godt år! (ja det var 2009 også, det sørgede Nikoline for)

Anmeld

13. januar 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Har siddet og tænkt så meget på dig i dag... Håber det hele gik godt og at du er ved bedre mod. Knus fra mig

jeg skal undersøges imorgen, man kan godt sige at jeg er ved bedre mod:0) jeg har bare mange bekymringer....:0)

Anmeld

13. januar 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

jeg skal undersøges imorgen, man kan godt sige at jeg er ved bedre mod:0) jeg har bare mange bekymringer....:0)

Det kan jeg virkelig godt forstå. Hvem ville ikke have det??? Uha altså... håber bare sådan at alt går som det skal og at du kan komme hurtigt ovenpå igen... Jeg ved bare hvor ondt det kan gøre i sådan en ryg... Har selv en skade

Anmeld

13. januar 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Det kan jeg virkelig godt forstå. Hvem ville ikke have det??? Uha altså... håber bare sådan at alt går som det skal og at du kan komme hurtigt ovenpå igen... Jeg ved bare hvor ondt det kan gøre i sådan en ryg... Har selv en skade

de ser helst at man er oppe at gå samme aften det kommer jeg nu også nok..... det værste er at jeg ikke må løfte Nikoline i op mod 3 mdr..... det bliver hårdt, ikke mindst for Martin der skal klare ALT!

Anmeld

13. januar 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

de ser helst at man er oppe at gå samme aften det kommer jeg nu også nok..... det værste er at jeg ikke må løfte Nikoline i op mod 3 mdr..... det bliver hårdt, ikke mindst for Martin der skal klare ALT!

Hold da op det var hurtigt!!!! Det troede jeg alligevel ikke at man skulle (op så hurtigt)

Ja det bliver hårdt for ham.... Og dig også. Det er lige så svært bare at se på....

Anmeld

13. januar 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

Hold da op det var hurtigt!!!! Det troede jeg alligevel ikke at man skulle (op så hurtigt)

Ja det bliver hårdt for ham.... Og dig også. Det er lige så svært bare at se på....

jo, det er bedst for kredsløb og muskler at man lige kommer op og går en lille tur (med hjælp naturligvis), da jeg fik fjernet prolaps sidst blev jeg opereret fredag og udskrevet søndag.... så skal man gå ture, så langt man kan.... og lave nogle lette øvelser.... efter 1 -2mdr skal man i genoptræning.....

det kommer til at kræve meget energi af os alle.... jeg har det svært med at jeg ikke kan forklare Nikoline hvorfor jeg ikke kan løfte hende op

Anmeld

13. januar 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

jo, det er bedst for kredsløb og muskler at man lige kommer op og går en lille tur (med hjælp naturligvis), da jeg fik fjernet prolaps sidst blev jeg opereret fredag og udskrevet søndag.... så skal man gå ture, så langt man kan.... og lave nogle lette øvelser.... efter 1 -2mdr skal man i genoptræning.....

det kommer til at kræve meget energi af os alle.... jeg har det svært med at jeg ikke kan forklare Nikoline hvorfor jeg ikke kan løfte hende op

okay.... Jamen så er du jo hurtigt på benene igen. Det er da altid noget du ikke skal være sengeliggende i længere tid...

Ja det er lidt svært med børn. De kan jo ikke helt forstå det....

Anmeld

13. januar 2010

Milka

jeg er begyndt at have afsindigt ondt i ryggen når jeg vågner om morgenen (tror jeg ligger for blødt). jeg går som en gammel kone indtil det 'løsner op' efter ca. en halv time. det gør bare så ondt!, jeg kan slet ikke forestille mig hvordan du må have det 

held og lykke...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.