nå tøser.... jeg når ikke at arrangere et komsammen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
18 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Ni-ko-li-ne

jeg har talt med visitatoren idag...

det viser sig at regionen samarbejder med et privathospital i Kollund. Og hvis jeg ville henvises til center for rygkirurgi i Odense, så skulle de kunne "gøre det" hurtigere end dem i Kollund.

Kollund kunne operere mig torsdag i næste uge. Center for ryg kirurgi kunne operere mig mandag eller tirsdag!! forudsat at MR-scanningsbillederne når at komme. Og at visitatoren sender henvisningen. Men hun ville gøre alt for at nå dette idag.

så, de damer, jeg skal til ambulant undersøgelse torsdag eller fredag i denne uge. og opereres i næste uge..... ja nu tuder jeg også over det...

det er slet ikke til at forstå det endelig er lykkedes, helt nye følelser kommer op..... tvivl, angst, glæde, sorg og mange flere...... hvordan bliver det bagefter? hvad vil de gøre, hvilket indgreb? hvor længe må jeg ikke løfte Nikoline? osv......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

lion

Hvor er det dejligt, at du har fået tid til at få lavet ryggen. Kom sammen kan jo altid laves senere

Anmeld

11. januar 2010

Ni-ko-li-ne

lion skriver:

Hvor er det dejligt, at du har fået tid til at få lavet ryggen. Kom sammen kan jo altid laves senere

ja det er rigtigt....:0) det føles virkelig underligt at være SÅ lettet over en ting og alligevel bekymret?

Anmeld

11. januar 2010

anna-jonas

Stort tillykke, Kære Karina...................det var da super glædelige nyheder.

Kan godt forstå at du har alle mulige modsat rettede følelser, det er vist kun forståeligt.

Mange knus fra Mette

Anmeld

11. januar 2010

lion

ka-ri-na skriver:

ja det er rigtigt....:0) det føles virkelig underligt at være SÅ lettet over en ting og alligevel bekymret?

Ja der er jo både ulemper og fordele ved at du får lavet ryggen og jeg kan godt forstå du også er bekymret over nogen af tingene

Anmeld

11. januar 2010

TbCp

ka-ri-na skriver:

det viser sig at regionen samarbejder med et privathospital i Kollund. Og hvis jeg ville henvises til center for rygkirurgi i Odense, så skulle de kunne "gøre det" hurtigere end dem i Kollund.

Kollund kunne operere mig torsdag i næste uge. Center for ryg kirurgi kunne operere mig mandag eller tirsdag!! forudsat at MR-scanningsbillederne når at komme. Og at visitatoren sender henvisningen. Men hun ville gøre alt for at nå dette idag.

så, de damer, jeg skal til ambulant undersøgelse torsdag eller fredag i denne uge. og opereres i næste uge..... ja nu tuder jeg også over det...

det er slet ikke til at forstå det endelig er lykkedes, helt nye følelser kommer op..... tvivl, angst, glæde, sorg og mange flere...... hvordan bliver det bagefter? hvad vil de gøre, hvilket indgreb? hvor længe må jeg ikke løfte Nikoline? osv......

Hold da helt fast! Så kom der gang i sagerne!

Hvor er det godt!!! Rigtig meget held og lykke med det!!!

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

Altså jeg har temmelig meget plads men ikke så mange borde og stole. Jeg har 12 stole... He he... Er I friske??Jeg bor i Årslev på Fyn  

Anmeld

12. januar 2010

Vinker

ka-ri-na skriver:

Ååååh Karina min skat, jeg sidder her og får kuldegysninger og nærmest hopper op og ned i stolen for YES endelig sker der noget!

Men ja jeg kan godt forstå at det gir dig mange blandede tanker og følelser fordi hva nu hvis..... Men sådan må du bare ikke tænke. Du kan jo ikke blive ved med at leve som du gør lige nu! Det skal nok gå godt. Vi bliver nødt til at tænke postive tanker og finde den postive energi frem....

Du vil uden tvivl være i mine tanker meget mere end du plejer i de følgende dage.

ALT DET BEDSTE FOR DIG!

KÆMPE  og glade hilsner

Anmeld

12. januar 2010

Dictes mor

Så skete der endelig noget, det var dejligt at høre! Jeg kan godt forstå, at du har lidt blandede følelser, for det er jo dejligt, at der endelig er kommet lidt skræd i tingene, men samtidig kommer det også så pludseligt, at man næsten ikke når at opdage det før dagen kommer for operationen, og den kan jeg godt forstå, at du er nervøs for, det ville næsten være underligt, hvis ikke du er det. Men nej hvor jeg håber, at det kommer til at løse alle de rygproblemer for dig, det er jo voldsomt, hvor længe og meget du har været præget af det. Jeg kan huske, hvordan vi i sin tid da jeg arbejdede på navlestreng og du var gravid med Nikoline snakkede om det en masse. Og at du har gået med de smerter siden den gang, det er uhyggeligt at tænke på, og jeg har svært ved at forestille mig, hvordan man kan få et liv til at hænge sammen, når man har det sådan. Jeg er så glad på dine vegne og jeg vil tænke en masse på dig i næste uge, og krydse alt hvad jeg kan.

Stort knus fra Camilla

Anmeld

12. januar 2010

Barbamama

Har siddet og tænkt så meget på dig i dag... Håber det hele gik godt og at du er ved bedre mod. Knus fra mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.