Synes slet ikke det er fair...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Bondepigen

Han skulle tage at prøve kosttilskuddet mablet. Det indeholder magnesium som  os der har migræne i nogle tilfælde kan mangle, og det kan give migræne.

Jeg tog gravikalk da jeg var gravid og det hjalp. For nylig var der optræk til migræne igen efter en lang pause fra magnesium, så jeg skyndte mig ned efter mablet det hjælper efter man har taget det i kortere tid...... HVIS det altså er magnesium man mangler..........

Men der kan da ikke ske noget ved at prøve det. Det er nemlig rædselsfuldt at have migræne, så hvis det hjalp ville det jo være ligeså skønt for ham, som det er for mig!!!

God bedring med ham!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

Mira0911

ChristinaS skriver:

Føler med din kæreste, da jeg selv er voldsomt ramt af migræne - eller var... Jeg havde også et storforbrug af medicin og måtte til tider have morfin for smerten... men bagsiden af at bruge migrænemedicin er som med hovedpinepiller, at de kan fremprovoker migræne.

Jeg blev anbefalet at prøve noget andet og gik til en zoneterapeut - det hjalp gevaldigt dernæst tog jeg akupunktur hvilket resulterede i at jeg nu er migræne fri. Det skal lige siges at jeg havde svært ved at tro at nogen kunne afhjælpe min migræne, men det virker

Dejlig du er migræne fri nu... Må være rigtig skønt..

Min kæreste er sådan en type der siger med det samme "Det virker ikke, hvis jeg prøver" 

Har sagt til ham, det skal prøves først, før man kan sige at det ikke virker eller det virker...

Håber de finder en løsning til ham imorgen...

Anmeld

12. januar 2010

Mira0911

bondepigen skriver:

Han skulle tage at prøve kosttilskuddet mablet. Det indeholder magnesium som  os der har migræne i nogle tilfælde kan mangle, og det kan give migræne.

Jeg tog gravikalk da jeg var gravid og det hjalp. For nylig var der optræk til migræne igen efter en lang pause fra magnesium, så jeg skyndte mig ned efter mablet det hjælper efter man har taget det i kortere tid...... HVIS det altså er magnesium man mangler..........

Men der kan da ikke ske noget ved at prøve det. Det er nemlig rædselsfuldt at have migræne, så hvis det hjalp ville det jo være ligeså skønt for ham, som det er for mig!!!

God bedring med ham!!

Mange tak skal du have...

Er det almindelig supermarked eller andre steder man skal have fat i Mablet?

Har aldrig hørt om dem før...

Anmeld

12. januar 2010

Diana...

Åhh det forfærdeligt jeg lider selv af migræne  Dog kan jeg godt forstå at lægen ikke udskriver samme mængde som sidst men han burde få til onsdag hvor han skal til lægen. og så SKAL de jo bare finde en løsning på det for det bare overhoved ikke sjovt at have migræne. og giver de andre ret jeg ville helt klart os tage til vagtlægen!

Håber i finder noget der kan hjælpe din mand så han kan slippe for det. 

Kram

Anmeld

12. januar 2010

Mira0911

DianaMoar skriver:

Åhh det forfærdeligt jeg lider selv af migræne  Dog kan jeg godt forstå at lægen ikke udskriver samme mængde som sidst men han burde få til onsdag hvor han skal til lægen. og så SKAL de jo bare finde en løsning på det for det bare overhoved ikke sjovt at have migræne. og giver de andre ret jeg ville helt klart os tage til vagtlægen!

Håber i finder noget der kan hjælpe din mand så han kan slippe for det. 

Kram

Vagtlægen gav ham heldigvis en recept, så han kan klare sig til imorgen...

Det er forfærdelig med det migræne... Håber godt nok også de finder en løsning.. Allan har en fornemmelse af, han skal sendes til nogen scanninger osv, som han var for nogen år siden...

Anmeld

12. januar 2010

TbCp

bondepigen skriver:

God bedring med ham!!

Jeg kan godt huske at du har nævnt det før. Nu er det (7-9-13) længe siden jeg sidst har haft et migræneanfald, men hvordan tager du dem. Altså skal de tages hver dag? Eller skal de tages når anfaldet kommer?

Anmeld

12. januar 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

Jeg kan godt huske at du har nævnt det før. Nu er det (7-9-13) længe siden jeg sidst har haft et migræneanfald, men hvordan tager du dem. Altså skal de tages hver dag? Eller skal de tages når anfaldet kommer?

De skal tages hver dag...  og det kan være man hurtigt kan mærke en effekt, men efter hvad jeg har læst kan der godt gå noget tid... mon det kan være alt efter, hvor meget man mangler det i kroppen.

Da jeg tog det 1. gang hjalp det vist efter en måneds tid, men sidst hjalp den faktisk med det samme synes jeg, ellers er det i hvert fald tro der flytter bjerge. Men jeg har læst det råd efterhånden i mange blade, og har selv mærket det på mit hoved, så der er helt sikkert noget om det...

Anmeld

12. januar 2010

Bondepigen

MoarJ skriver:

Mange tak skal du have...

Er det almindelig supermarked eller andre steder man skal have fat i Mablet?

Har aldrig hørt om dem før...

De fås på apoteket, om de fås andre steder ved jeg ikke. Jeg har kun set dem på apoteket..

Anmeld

12. januar 2010

Bondepigen

MoarJ skriver:

MoarJ og TbCp:

Jeg smider lige et link, hvor der står en lille smule om det VÆRSGO

Anmeld

12. januar 2010

Bondepigen

TbCp skriver:

ovenstående var osse til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.