Synes slet ikke det er fair...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.725 visninger
24 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

Mira0911

Min kæreste har migræne... Han får en recept med 4 gange på, og må udleveres med en uges mellemrum...

Idag ringede han så til lægen for at fornye recepten, og det ville de bare ikke gøre... Siden d. 9/12- 2009 og indtil nu, har han brugt 48 piller... På hans migræne anfald... Lægen har sagt til ham, at så snart han har et migræne anfald, skal han tage en pille pr. gang...

Nogen dagen er der ikke nogen anfald og andre dage er der flere på en dag...

Nu skal han gå fra idag til på Onsdag uden migræne piller, og han er i den periode nu, hvor han stort set har det konstant...

Han skal komme ind til lægen til samtale på Onsdag, for der skal findes på en anden løsning...

Igen, man bestemmer jo ikke selv migræne anfaldene...

Hmm... Synes ikke det er fair...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

puha det er da frygteligt...

Jeg håber der kommer en bedre løsning for ham.

Anmeld

11. januar 2010

RumlesMor

Kan godt forstå at de ikke udskriver en ny recept på samme mængde, men synes det lyder mærkeligt at han ikke kan få lidt piller så han er dækket ind til onsdag??

Ville nok kontakte vagtlægen i eftermiddag, og prøve at få hjælp der?

Anmeld

11. januar 2010

Mira0911

RumlesMor skriver:

Kan godt forstå at de ikke udskriver en ny recept på samme mængde, men synes det lyder mærkeligt at han ikke kan få lidt piller så han er dækket ind til onsdag??

Ville nok kontakte vagtlægen i eftermiddag, og prøve at få hjælp der?

Ja, men det er underligt lægen siger han skal tage en pille så snart han har et anfald, og det skal være pr. gang... Han får dem tit flere gange i løbet af en dag...

Han kan jo ikke holde anfaldene tilbage... Ja vi prøver vagtlægen i eftermiddag...

Anmeld

11. januar 2010

Lillefe

MoarJ skriver:

Min kæreste har migræne... Han får en recept med 4 gange på, og må udleveres med en uges mellemrum...

Idag ringede han så til lægen for at fornye recepten, og det ville de bare ikke gøre... Siden d. 9/12- 2009 og indtil nu, har han brugt 48 piller... På hans migræne anfald... Lægen har sagt til ham, at så snart han har et migræne anfald, skal han tage en pille pr. gang...

Nu skal han gå fra idag til på Onsdag uden migræne piller, og han er i den periode nu, hvor han stort set har det konstant...

Han skal komme ind til lægen til samtale på Onsdag, for der skal findes på en anden løsning...

GUd nej hvor forfærdeligt!! jeg har også haft et par migræne anfald det er bare slet ikke særligt sjov man kan ingenting!

sender en masse tanker herfra

Anmeld

11. januar 2010

Mira0911

Zafir skriver:

puha det er da frygteligt...

Jeg håber der kommer en bedre løsning for ham.

Håber virkelig også de finder en løsning på det... Jeg har en gang oplevet i November sidste år, at hans migræne anfald var så slemt, at pillerne ikke virkede.. Han kastede op i knap 6 timer, og jeg skulle have alle døre og "stier" ledig til ham, så han kunne nå ud på toilettet...

Han er den type der "Jeg skal ikke have nogen spand i soveværelset" Han nåede det næsten hver gang...

Anmeld

11. januar 2010

Mira0911

Perl skriver:

GUd nej hvor forfærdeligt!! jeg har også haft et par migræne anfald det er bare slet ikke særligt sjov man kan ingenting!

sender en masse tanker herfra

Det er slet ikke rart for ham... Jeg hader og se ham, når han har de anfald... Han bliver puttet i sengen hver gang...

Anmeld

11. januar 2010

TbCp

MoarJ skriver:

Åhh migræne er bare så forfærdeligt! Lider selv af det, men dog ikke i den grad som din kæreste.

Ja i må afsted til vagtlægen

Anmeld

11. januar 2010

Mira0911

TbCp skriver:

Åhh migræne er bare så forfærdeligt! Lider selv af det, men dog ikke i den grad som din kæreste.

Ja i må afsted til vagtlægen

Slet ikke rart med migræne for nogen... Ja vi skal hvert fald afsted til vagtlægen...

Anmeld

11. januar 2010

CS

Føler med din kæreste, da jeg selv er voldsomt ramt af migræne - eller var... Jeg havde også et storforbrug af medicin og måtte til tider have morfin for smerten... men bagsiden af at bruge migrænemedicin er som med hovedpinepiller, at de kan fremprovoker migræne.

Jeg blev anbefalet at prøve noget andet og gik til en zoneterapeut - det hjalp gevaldigt dernæst tog jeg akupunktur hvilket resulterede i at jeg nu er migræne fri. Det skal lige siges at jeg havde svært ved at tro at nogen kunne afhjælpe min migræne, men det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.