barselsdagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LauraLW skriver:

Hehe, I wish! Jeg er igang med at gøre min uddannelse færdig (dimenterer fredag d 22 jan) og kan ikke få noget af kommunen i feb da jeg har værdi i form af lejlighed. - Men kan så få barseldagpenge en måned før termin, men ingen kan så fortælle mig hvornår de bliver udbetalt, så det er lidt svært at lure om jeg er på røven både feb og marts mht husleje etc.

Åh altså hvor træls. Men det er da altid noget at barselsdagpenge da må være fuld dagpengesats og ikke demintentsats hva?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

LauraLW

Zafir skriver:

Åh altså hvor træls. Men det er da altid noget at barselsdagpenge da må være fuld dagpengesats og ikke demintentsats hva?

nej nej da :-) det er dimententsats... det bliver sku lidt stramt, men kan ikke gøre så meget andet.

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

LauraLW skriver:

nej nej da :-) det er dimententsats... det bliver sku lidt stramt, men kan ikke gøre så meget andet.

Aiii de er sku da ikke kede af det hva? ... Æv. Men altså - tiden med lille baby får man jo aldrig igen, så det er det værd!!

Anmeld

11. januar 2010

LauraLW

Zafir skriver:

Aiii de er sku da ikke kede af det hva? ... Æv. Men altså - tiden med lille baby får man jo aldrig igen, så det er det værd!!

Det er det jeg tænker... håber bare ikke det bliver så surt at man render rundt og er stresset og ked. Men mon ikke det går...

Anmeld

11. januar 2010

Elizabeth Nuñez

I århus er det også den sidste torsdag i måneden:-)

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

LauraLW skriver:

Det er det jeg tænker... håber bare ikke det bliver så surt at man render rundt og er stresset og ked. Men mon ikke det går...

Det SKAL bare gå!!!. Vi havde ikke saltet til et æg, da Idun var lille, men det gik alligevel

Anmeld

11. januar 2010

Louise mortil4

det kommer an på hvordan du blev aflønnet da du arbejdede (hvis du har det) Jeg er 14. dags lønnet både på jobbet og nu på barselsdagpende. Og husk så lige at de er bagud betalt så den løn du skal ha for feks januar kommer først midt og slut i januar hvis du er 14 dags lønnet og den sidste hverdag inden den 1 februar hvis du er månedslønnet.

Sådan er det ihvertfald her i Varde kommune, så det er nok både februar og marts månede du får problemer desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.