barselsdagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.467 visninger
16 svar
0 synes godt om
11. januar 2010

LauraLW

Sjovt som man ikke kan få svar fra borgerservice o.l. så nu spørger jeg herinde.

Ved I hvornår man får barselsdagpenge udbetalt? Er det i starten, slutningen eller midten af måneden. Er det for 1 måned eller for 14 dage ad gangen?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2010

LouiseNielsen

LauraLW skriver:

Sjovt som man ikke kan få svar fra borgerservice o.l. så nu spørger jeg herinde.

Ved I hvornår man får barselsdagpenge udbetalt? Er det i starten, slutningen eller midten af måneden. Er det for 1 måned eller for 14 dage ad gangen?

Laura

Her i Holstebro er det den sidste torsdag i hver mdr....

Anmeld

11. januar 2010

LauraLW

LouiseLarsen skriver:

Her i Holstebro er det den sidste torsdag i hver mdr....

Ok. Men er sådan noget ikke ens i de forskellige kommuner? Det er det måske ikke...

Laura - Tourist på dette område.

Anmeld

11. januar 2010

iln

I Aalborg er det ligesom løn. Den sidste hverdag i mdr.

Anmeld

11. januar 2010

Mussen2

jeg får hver 14. dag

Anmeld

11. januar 2010

Mira0911

Da jeg var på barsel, fik jeg dem udbetalt den sidste hverdag i måneden...

Anmeld

11. januar 2010

Na-Wi

Jeg begyndte at få barselsdagpenge midt i en løn periode og så satte de mig til at få hver 14 dag.. Jeg får hver torsdag i lige uger.. Du kan sagtens vælge at få pengene udbetalt hver uge, hver 14 dag eller engang om måneden..

Sådan er det ihvertfald her i Holbæk kommune

Knus Nanna

Anmeld

11. januar 2010

Lise

I Hvidovre er det også en af de sidste hverdage i måneden

Anmeld

11. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Får du ikke fuld løn de første 24 uger? Det er først efter her at man får barselsdagpenge. Da jeg var på barsel sidst gik det af sig selv... Det kom bare efter jeg fik løn.

Anmeld

11. januar 2010

LauraLW

Zafir skriver:

Får du ikke fuld løn de første 24 uger? Det er først efter her at man får barselsdagpenge. Da jeg var på barsel sidst gik det af sig selv... Det kom bare efter jeg fik løn.

Hehe, I wish! Jeg er igang med at gøre min uddannelse færdig (dimenterer fredag d 22 jan) og kan ikke få noget af kommunen i feb da jeg har værdi i form af lejlighed. - Men kan så få barseldagpenge en måned før termin, men ingen kan så fortælle mig hvornår de bliver udbetalt, så det er lidt svært at lure om jeg er på røven både feb og marts mht husleje etc.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.