Hjælp til gravitamin/vitaminpiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.882 visninger
17 svar
0 synes godt om
10. januar 2010

Mor til L&S

Kære alle!

Skal lige høre Jer om en ting:

Jeg har igennem hele min graviditet taget gravitamin, men nu er pakken tom og jeg er i uge 29..

Så vil høre Jer: Skal jeg købe en ny pakke gravitamin til resten af min graviditet?? Eller kan man bare tage alm vitaminpiller resten af min graviditet??

Hvad har i gjort? Og hvis i skiftede dem ud, hvad skiftede i så til?

Knus Rollo 28+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Rollo skriver:

Kære alle!

Jeg har igennem hele min graviditet taget gravitamin, men nu er pakken tom og jeg er i uge 29..

Så vil høre Jer: Skal jeg købe en ny pakke gravitamin til resten af min graviditet?? Eller kan man bare tage alm vitaminpiller resten af min graviditet??

Knus Rollo 28+5

Almindelig vitamin piller er ligeså godt, når du er så langt henne

Jeg er stadig igang med min pakke, så har ikke skiftet ud endnu, så kan ikke sige hvad du skal skifte til, men vel bare multi vitaminer?

Min JM sagde jeg skulle købe alm. vitamin piller, når jeg var færdig med pakken

Anmeld

10. januar 2010

Mor til L&S

Virkelig ikke andre som kan svare mig????

Anmeld

10. januar 2010

tb

jeg spiste almindelige vitaminpiller i starten og tog folinsyre ved siden af de første 12 uger.. nu tager jeg bare de almindelige vitaminpiller og jern ved siden af.. har hørt at almindelige vitaminpiller er gode nok..

Anmeld

10. januar 2010

Pige2009

tb skriver:

jeg spiste almindelige vitaminpiller i starten og tog folinsyre ved siden af de første 12 uger.. nu tager jeg bare de almindelige vitaminpiller og jern ved siden af.. har hørt at almindelige vitaminpiller er gode nok..

Samme her... Almindelige vitaminpiller og hemojern. Det er noget billigere også og lige så godt

Anmeld

10. januar 2010

Skouboe

Du kan også bare købe en ny pakke, og fortsætte med at tage den efter fødsel. Det er en udemærket vitaminpille stadig væk )

Anmeld

10. januar 2010

Anja

Jeg ville købe en ny pakke gravitamin.

Anmeld

11. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977
Rollo skriver:

Kære alle!

Knus Rollo 28+5

Bare køb ganske alm vitaminpiller. Der er det i du skal bruge, og du skal ikke betale ekstra for fx folinsyren

Anmeld

11. januar 2010

Misjelle

Fortsatte også med gravitamin hele graviditeten .

Anmeld

11. januar 2010

Frejasmor

Jeg spiste også gravitamin hele min gravidítet.. Og så fortsatte jeg med dem efter jeg havde født, fordi der var flere tilbage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.