BUHUUUU..... Brændt helt og aldeles af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

oo

Milla-Victoria's mor skriver:

100000000000 tak allesammen. Hvor er det dejligt at høre, at der er hold i at jeg er så ulykkelig, og at det ikke "bare" er mig der opfører mig dumt.

Tak for alle jeres lykkeønskninger og alt jeres ros. Det varmer virkeligt. Vi valgte at forsøge at æde os igennem det meste, hvilket har resulteret i en slem mave-pine fra min side

Jeg skal ud og have mig nogle nye venner. Det kan der vist ikke være tvivl om!! Jeg er bare super glad for at man altid kan regne med jeres støtte herinde!!! Jeg er ked af at jeg altid kommer med brok.... men jeg er sgu lidt uheldig.... når det kommer til.... hmm.... alt!!

Men igen.... tak til jer allesammen. Det har virkeligt løftet humøret.

KÆMPE KNUS TILBAGE TIL JER ALLE

vend det hele på hovedet og tænk på hvad du IKKE er uheldig med: din smukke 2-årige datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Pia.

Ej altså er helt ked af det på dine vegne.. - Havde vi boet tættere på hinanden, så var jeg med glæde kommet og hygget om dig og prinsessen...

Knus Og tillykke med den store dag.

Anmeld

10. januar 2010

Sakris

Min datter har fødselsdag i dag, og bliver 2 år.

Det skulle jo være en glædens dag.... virkeligt!! Men i stedet er det endt i at jeg sidder her og tudbrøler!! 

Jeg havde aflyst at holde fødselsdag for familien, da jeg ikke kan få handlet ind til så mange mennesker pga alt det sne!!

Men jeg havde i stedet inviteret 8 veninder/venner op til kage, boller og kakao!!

Men efter 1 times venten får jeg endeligt besked om at folk ikke kan komme.... og de sidste giver besked 1 time og 40 min efter de skulle være kommet (efter at jeg havde kontaktet dem), om at de ikke kommer!! "de havde det dårligt med at komme uden en gave"...... SERIØST!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg var oppe til kl. 2 i nat for at lave den lækreste MMF- kage.... Jeg står her med masser af slik, kager og smurte boller!!!  Og så min store kage.....

Hvad søren skal jeg da gøre med alt det her.... Jeg fatter ikke engang at folk kan være sig selv bekendt!!!  

Så nu sidder jeg her og hulker, og bliver trøstet af fødselsdags barnet!! Det burde ikke være sådan, men jeg er bare så super ked af at jeg er skyld i, at hun ikke får nogen fest!!

Jeg trænger seriøst til nogle nye venner!!!

Knus en helt ulykkelig moar, der lige nu bare ikke føler at hun gør det godt nok

Jeg synes lige præcis du lyder som en fantastisk mor.

Jeg var helt sikkert også blevet mega ked af det!

Det er da helt respektløst dine "veninder" ikke engang at kunne melde fra i god tid! Håber du kan få humøret op ved at se hvor dejlig en datter du kan fejre. Også er der mad lige til en kæmpe mavepine for jer to.

Anmeld

10. januar 2010

Cris

Det skulle jo være en glædens dag.... virkeligt!! Men i stedet er det endt i at jeg sidder her og tudbrøler!! 

Jeg havde aflyst at holde fødselsdag for familien, da jeg ikke kan få handlet ind til så mange mennesker pga alt det sne!!

Men jeg havde i stedet inviteret 8 veninder/venner op til kage, boller og kakao!!

Men efter 1 times venten får jeg endeligt besked om at folk ikke kan komme.... og de sidste giver besked 1 time og 40 min efter de skulle være kommet (efter at jeg havde kontaktet dem), om at de ikke kommer!! "de havde det dårligt med at komme uden en gave"...... SERIØST!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg var oppe til kl. 2 i nat for at lave den lækreste MMF- kage.... Jeg står her med masser af slik, kager og smurte boller!!!  Og så min store kage.....

Hvad søren skal jeg da gøre med alt det her.... Jeg fatter ikke engang at folk kan være sig selv bekendt!!!  

Så nu sidder jeg her og hulker, og bliver trøstet af fødselsdags barnet!! Det burde ikke være sådan, men jeg er bare så super ked af at jeg er skyld i, at hun ikke får nogen fest!!

Knus en helt ulykkelig moar, der lige nu bare ikke føler at hun gør det godt nok

Først og fremmes en kæmpe  fra mig!!!

Og det var ikke sødt af dine venner! Men du skal huske, at det er faktisk familien, som er vigtigst i din datters liv!!! Det er dem, der kan hjælpe dig og som kan give din datter kærlighed. Og fordi familien plejer at kende situationen, så kunne du har skrivet til dem, at for du ikke kan handle, så kunne de hjælpe med at komme med noget kage og lidt mad i stedet for gaver og så kunne I hygge hele eftermiddagen og aftenen! (jeg kender flere, som har gjord på den måde) Venner er "kun" venner og nogle gange giver de ikke alt hvad de kan, hvis du forstå, hvad jeg mener. Nogle gange kender vi dem ikke godt nok og vi bliver overrasket ligesom du blev i dag.

Men nu er det overstået og det var heldigt, at din lille pige er så lille, at hun ikke rigtigt kan mærke, hvad der sker...

Og tillykke til Milla-Victoria!!!! 

Anmeld

10. januar 2010

MORJESPERSEN

Hvor er jeg ked af at høre dine venner kan finde på at behandle dig på den måde, det gør man bare ikke.....!!!!!!! Jeg kan godt forstå du er meget ked af og skuffet, hvem melder også afbud efter man skulle have været kommet Jeg håber at dig og din datter har hygget sammen i dag og smagt på de gode sager Jeg vil da gerne være en af dine nye venner Jeg bor ikke så lang fra Thisted 15km.... du kan jo tænke over det.

En kæmpe krammer her fra

OG ET KÆMPE TILLYKKE MED DIN DATTER

Anmeld

10. januar 2010

Mumto3

JEg vil også først og fremmest ønske tillykke med din datter

Dernæst; er der ikke en eller anden fra vuggestuen eller dagplejen I kan inviterer over til rester? Det behøver jo ikke at være dine venner der kommer til hendes fødselsdag! -og derudover, så holder DU jo fødselsdag for hende!!! -og det er jo det aller aller vigtigste i hele verden!!!! -tænk på der er børn (også i DK) hvor mor ikke lige kan tage sig sammen til at holde en fødselsdag.

I må igang med at lave jeres egne fødsesldags traditioner som er helt uafhængig af om der kommer andre end jer to! (Det har jeg gjort i forskellige sammenhæng, og nu holder vi den mest fanstatisk advendt og påske, og det er bare os selv der holder det! Det er skøøønt!!!!)

Anmeld

11. januar 2010

SaNiNa

først et kæmpe stort og sikke nogle venner. kan godt forstå du er ked af det, det ville jeg helt sikkert osse være.

Du skulle bare have skrevet så havde jeg gerne kørt til jylland for at fejre prinsessen, det fortjener hun nemlig.

STORT TILKKE MED HENDE

Anmeld

11. januar 2010

Barbamama

Ej jeg får ondt langt ind i hjertet af at læse dit indlæg! Det kan de SERIØST ikke være bekendt!!!! Det er skide synd for din datter og det er også skide synd for dig!!! Jeg kan lige sætte mig ind i hvor ked af det du har været når du har stået og lavet alt det og rigtig glædet dig til at fejre din datter og så kommer der slet ingen. Ja jeg havde sgu også tudet og så havde jeg sgu fortalt folk hvor ked af det jeg var blevet og at jeg havde siddet ALENE med min datter som skulle have haft en dejlig dag. Sådan noget skal de sgu have at vide så de ikke bare tror det ingen påvirkning har haft af jeres dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.