Milla-Victoria's mor skriver:
Min datter har fødselsdag i dag, og bliver 2 år.
Det skulle jo være en glædens dag.... virkeligt!! Men i stedet er det endt i at jeg sidder her og tudbrøler!!
Jeg havde aflyst at holde fødselsdag for familien, da jeg ikke kan få handlet ind til så mange mennesker pga alt det sne!! 
Men jeg havde i stedet inviteret 8 veninder/venner op til kage, boller og kakao!!
Men efter 1 times venten får jeg endeligt besked om at folk ikke kan komme.... og de sidste giver besked 1 time og 40 min efter de skulle være kommet (efter at jeg havde kontaktet dem), om at de ikke kommer!! "de havde det dårligt med at komme uden en gave"...... SERIØST!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg var oppe til kl. 2 i nat for at lave den lækreste MMF- kage.... Jeg står her med masser af slik, kager og smurte boller!!! Og så min store kage.....
Hvad søren skal jeg da gøre med alt det her.... Jeg fatter ikke engang at folk kan være sig selv bekendt!!!
Så nu sidder jeg her og hulker, og bliver trøstet af fødselsdags barnet!! Det burde ikke være sådan, men jeg er bare så super ked af at jeg er skyld i, at hun ikke får nogen fest!! 
Jeg trænger seriøst til nogle nye venner!!!
Knus en helt ulykkelig moar, der lige nu bare ikke føler at hun gør det godt nok 
Først og fremmes en kæmpe
fra mig!!!
Og det var ikke sødt af dine venner! Men du skal huske, at det er faktisk familien, som er vigtigst i din datters liv!!! Det er dem, der kan hjælpe dig og som kan give din datter kærlighed. Og fordi familien plejer at kende situationen, så kunne du har skrivet til dem, at for du ikke kan handle, så kunne de hjælpe med at komme med noget kage og lidt mad i stedet for gaver og så kunne I hygge hele eftermiddagen og aftenen! (jeg kender flere, som har gjord på den måde) Venner er "kun" venner og nogle gange giver de ikke alt hvad de kan, hvis du forstå, hvad jeg mener. Nogle gange kender vi dem ikke godt nok og vi bliver overrasket ligesom du blev i dag.
Men nu er det overstået og det var heldigt, at din lille pige er så lille, at hun ikke rigtigt kan mærke, hvad der sker...
Og tillykke til Milla-Victoria!!!!