BUHUUUU..... Brændt helt og aldeles af...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Vidunderligeunger

hvor bor du?? jeg bor nemlig i jylland

Og så FUCK nogle røvhuller - ja undskyld, men det sker altså bare ikke sådan noget.. voksne mennesker?? gud fader bevares...

Jeg havde sgu givet dem alle sammen min ærlige mening og så inviteret mormor morfar og andet nærtsående, hvis de altså kan...

Håber I får en god afslutning på det hele!! stort knus Mitzie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Moldemine

Først og fremmest tillykke med din datters 2års fødselsdag!
hvor har jeg virkelig ondt af jer, forstår slet ikke hvodan nogle mennesker kan finde på at svigte! og så på denne dag!? de burde skamme sig og have det rigtig dårligt.!
jeg håber i har fået en god dag trods alt, og at i har hygget/hygger jer alligevel.
jeg sender dig en masse varme tanker og ønsker for jer at i får en hyggelig aften.
knus Maria.

Anmeld

10. januar 2010

TbCp

Milla-Victoria's mor skriver:

Min datter har fødselsdag i dag, og bliver 2 år.

Det skulle jo være en glædens dag.... virkeligt!! Men i stedet er det endt i at jeg sidder her og tudbrøler!! 

Jeg havde aflyst at holde fødselsdag for familien, da jeg ikke kan få handlet ind til så mange mennesker pga alt det sne!!

Men jeg havde i stedet inviteret 8 veninder/venner op til kage, boller og kakao!!

Men efter 1 times venten får jeg endeligt besked om at folk ikke kan komme.... og de sidste giver besked 1 time og 40 min efter de skulle være kommet (efter at jeg havde kontaktet dem), om at de ikke kommer!! "de havde det dårligt med at komme uden en gave"...... SERIØST!!!!!!!!!!!!!!!

Jeg var oppe til kl. 2 i nat for at lave den lækreste MMF- kage.... Jeg står her med masser af slik, kager og smurte boller!!!  Og så min store kage.....

Hvad søren skal jeg da gøre med alt det her.... Jeg fatter ikke engang at folk kan være sig selv bekendt!!!  

Så nu sidder jeg her og hulker, og bliver trøstet af fødselsdags barnet!! Det burde ikke være sådan, men jeg er bare så super ked af at jeg er skyld i, at hun ikke får nogen fest!!

Jeg trænger seriøst til nogle nye venner!!!

Knus en helt ulykkelig moar, der lige nu bare ikke føler at hun gør det godt nok

Åhhh for pokker da.... kan bare lige mærke hvordan du må have det.
Sikke en skuffelse og hvad pokker bilder de sig ind!!!

Godt at din datter ikke er ældre så forstår hun ikke helt hvad der foregår.

Men nej hvor jeg føler med dig  

Anmeld

10. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hvor er de usle Jeg bliver virkelig vred over at læse hvordan dine såkaldte venner opfører sig. Det er helt ufatteligt at voksne mennesker kan opføre sig sådan. ØV!!

Jeg ville virkelig ønske jeg boede tættere på, for så var jeg kommet direkte forbi med en lille ting til din datter og en kæmpe krammer til dig. Håber du får fejret din skønne datter på bedste vis under omstændighederne. Hun er heldig at have sådan en sød mor der gør så meget godt for hende.

Knus og Kram herfra.

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det var da helt forfærdeligt Uh hvor ville jeg også have været ked af det... Jeg kan slet ikke klare at blive brændt af på min fødselsdag eller Iduns... Jeg elsker selv fødselsdage...

Mht kagen, så kan den holde nogen dage... Den kan sagtens spise både tirsdag og onsdag og man KAN vidst nok også sætte den i fryseren...

Æv altså...

KRAM

Anmeld

10. januar 2010

Mutti2

100000000000 tak allesammen. Hvor er det dejligt at høre, at der er hold i at jeg er så ulykkelig, og at det ikke "bare" er mig der opfører mig dumt.

Tak for alle jeres lykkeønskninger og alt jeres ros. Det varmer virkeligt. Vi valgte at forsøge at æde os igennem det meste, hvilket har resulteret i en slem mave-pine fra min side

Jeg skal ud og have mig nogle nye venner. Det kan der vist ikke være tvivl om!! Jeg er bare super glad for at man altid kan regne med jeres støtte herinde!!! Jeg er ked af at jeg altid kommer med brok.... men jeg er sgu lidt uheldig.... når det kommer til.... hmm.... alt!!

Men igen.... tak til jer allesammen. Det har virkeligt løftet humøret.

KÆMPE KNUS TILBAGE TIL JER ALLE

Anmeld

10. januar 2010

Leneur

Allerførst vil jeg ønske STORT tilykke med din datter's fødselsdag. Nu er hun sørme 2 år og det er bare en dejlig alder.

Så må jeg også tilslutte mig resten af pigerne, for hvor er det dog sørgeligt at dine venner ikke havde nosser til at møde op, på trods af de ingen gaver havde med, man kunne da altid strikke et lille gavekort sammen eller andet, som både du og din datter ville have nydt godt af, så selvom det lyder hårdt er du da vist nødt til at finde dig nogle nye venner, som kan se vigtigheden af at fejre en sød lille piges fødselsdag og som ikke ville svigte lige meget hvad.

Jeg håber at du er kommet bare lidt ovenpå igen, så du og din datter kan hygge jer resten af hendes fødselsdag.

Knus og tanker fra Lene

Anmeld

10. januar 2010

Diana...

Ej hvor er det bare tarveligt det kan de sgu ikke være bekend og sikke dog en latterlig undskyldning! 

Hvis du havet fortalt du holde fødselsdag havet vi startet bilen med det samme  for fejres fortjener den lille prinsesse at blive!!!! 

Kæmpe tillykke med det lille vidunder og mange tanker og kram sendes her fra!

Anmeld

10. januar 2010

CS

Først tillykke med din datter  og pyha det skær helt i mit hjerte at høre hvordan du/I bliver behandet af veninderne og ja som alle andre skriver så fortjener du absolut bedre venner - de andre uha de er slet ikke på niveau med dig!

Og igen hvor dejligt at du og din datter holdte et gilde af en fest  det er det hun husker

Christina

Anmeld

10. januar 2010

Bondepigen

Er sikker på din datter syntes det var meget hyggeligere at grovæde og feste med sin søde mor end at feste med en flok fjolser!!!

De har da slet ikke fortjent kage eller at være en del af jeres liv...de skulle skamme sig!!!

Hjertelig tillykke med din smukke datter!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.