Vores sang, er den mest kiksede nogensinde. Men det er bare vores sang. Da vi mødte hinanden for maaaange år siden, var jeg bartender/DJ, og Mikkel kunde på den her bar. Han kom ret tit, af en eller anden grund, he he (det var mig, fnis...) og han havde altid den samme single med, som jeg skulle spille (for ham) og det var Gigi D'agostino, med L'amour Tousjour. Da jeg havde spillet den for ham hver weekend i et halvt år, så havde han den med som gave til mig på min fødselsdag. Vi har stadig begge singler i vores nu fælles musikarkiv.
Den var populær dengang, men ellers hører vi bare slet slet ikke den slags musik. Mikkel er en rock fyr, og jeg er en oldies-pige. Men hvad skal man nu gøre, når nu det er vores sang... Altså det kan jo ikke lige laves om, da der jo er en lang historie bag. Den sang giver bare direkte levende billeder på nethinden, af Mikkel på den anden side af bardisken, der rækker mig den cd, og blinker, og siger "godaften frøken", og gør mit totalt blød i knæene... Derudover så efter vores første kys, var jeg på en længere flyrejse, og der havde de sådanne 6 musiknumre man kunne høre i de der hovedtelefoner. Og dette her nummer var en af de 6 sange der blev gentaget i det uendelige, hele vejen fra amsterdam til Kenya! Altså det var magisk at høre det "alene" i flyveren, 5 timer efter at have kysset Mikkel farvel hjemme i DK.
Det bliver så fantastisk når vi som 80 årige skal danse guldbryllupsdans til dette nummer, he he he....
http://www.youtube.com/watch?v=8kTU_kGB9KA&feature=related
Anmeld