Jeres kærlighedssang?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2010

Marlene.B

Vores sang er Madonna m Frozen, det var den sang de spillede mange gange den aften vi mødtes. Peter siger stadig at det er vores sang , i love it....

Når jeg hører Depeche mode m join the sillence bliver jeg super glad og sender ham en tanke....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2010

M.O.A.R.

Vores er One two - den bedste tid

Anmeld

12. januar 2010

DK

Vores sang, er den mest kiksede nogensinde. Men det er bare vores sang. Da vi mødte hinanden for maaaange år siden, var jeg bartender/DJ, og Mikkel kunde på den her bar. Han kom ret tit, af en eller anden grund, he he (det var mig, fnis...) og han havde altid den samme single med, som jeg skulle spille (for ham) og det var Gigi D'agostino, med L'amour Tousjour. Da jeg havde spillet den for ham hver weekend i et halvt år, så havde han den med som gave til mig på min fødselsdag. Vi har stadig begge singler i vores nu fælles musikarkiv.

Den var populær dengang, men ellers hører vi bare slet slet ikke den slags musik. Mikkel er en rock fyr, og jeg er en oldies-pige. Men hvad skal man nu gøre, når nu det er vores sang... Altså det kan jo ikke lige laves om, da der jo er en lang historie bag. Den sang giver bare direkte levende billeder på nethinden, af Mikkel på den anden side af bardisken, der rækker mig den cd, og blinker, og siger "godaften frøken", og gør mit totalt blød i knæene... Derudover så efter vores første kys, var jeg på en længere flyrejse, og der havde de sådanne 6 musiknumre man kunne høre i de der hovedtelefoner. Og dette her nummer var en af de 6 sange der blev gentaget i det uendelige, hele vejen fra amsterdam til Kenya! Altså det var magisk at høre det "alene" i flyveren, 5 timer efter at have kysset Mikkel farvel hjemme i DK.

Det bliver så fantastisk når vi som 80 årige skal danse guldbryllupsdans til dette nummer, he he he....

http://www.youtube.com/watch?v=8kTU_kGB9KA&feature=related

Anmeld

13. januar 2010

smokin

michella80 skriver:

Vi har en lidt utraditionel en, men jeg tænker på min kæreste hver gang jeg hører den. Vi var på ferie på Fanø og der spillede de den bare så meget i radioen, så nu tænker jeg tilbage på den hver gang vi hører den:

http://www.youtube.com/watch?v=qux6PhqbBBU&feature=fvst

Den er sååååå lækker, den sang!

Anmeld

13. januar 2010

Barbamama

Zette skriver:

Den er sååååå lækker, den sang!

ja den er skide god!

Anmeld

14. januar 2010

Vinker

Åååh sikke mange smukke sange der er kommet frem. Egentlig utroligt så mange forskellige. Ville ha troet at mange havde den samme sang, men nej. Tror heller ikke vores er nævnt endnu, men den kommer så her:

Shania Twain - You're still the one. Åååh hun synger så smukt! Min kæreste og jeg havde lidt start problemer i vores forhold da vi boede over 100km fra hinanden og vores familie troede ikke helt på at det ville fungerer, men her er vi 7½ år senere still going strong

http://www.youtube.com/watch?v=WXtc-TH0Iv4

Anmeld

14. januar 2010

Vinker

Og også den her: Savage Garden - I knew I loved ypu before I met you. Min kæreste mener nemlig at han elskede mig før vi mødte hinanden face 2 face. Vi mødte hinanden på dating.dk hvor vi chattede sammen et par mdr inden vi rigtig mødtes!

http://www.youtube.com/watch?v=DZqFK4dcl2Q

Anmeld

14. januar 2010

M&F&C

Her står den på: Jason Mraz - I'm yours

Vi mødte hinanden på en bar i gaden i Aalborg - og havde et ikke velovervejet one night stand (mit første og eneste)... vågnede næsten morgen og var i tvivl om hans navn da jeg bad om hans nummer

Jeg spillede kostbar og efter 3 måneder skrev han en sms til mig .. havde i mellemtiden fundet ud af jeg var gravid med min ekskærestes barn. Vi sms'ede konstant sommeren over, indtil jeg fødte min datter i august... I december 08 inviterede jeg ham på frikadeller - og han kom ... dog ikke til frikadeller

Efter at den her sang blev ved at spille i radioen hver gang vi var sammen, valgte vi at det skulle være os og blev kærester i februar 09  

Han har taget Frederikke til sig, som var hun hans egen og hun kalder ham for "baaar"  Og i næste uge flytter vi i hus ... det bliver ikke meget bedre !!

Anmeld

14. januar 2010

Vinker

MaleneP skriver:

Her står den på: Jason Mraz - I'm yours

Vi mødte hinanden på en bar i gaden i Aalborg - og havde et ikke velovervejet one night stand (mit første og eneste)... vågnede næsten morgen og var i tvivl om hans navn da jeg bad om hans nummer

Jeg spillede kostbar og efter 3 måneder skrev han en sms til mig .. havde i mellemtiden fundet ud af jeg var gravid med min ekskærestes barn. Vi sms'ede konstant sommeren over, indtil jeg fødte min datter i august... I december 08 inviterede jeg ham på frikadeller - og han kom ... dog ikke til frikadeller

Efter at den her sang blev ved at spille i radioen hver gang vi var sammen, valgte vi at det skulle være os og blev kærester i februar 09  

Han har taget Frederikke til sig, som var hun hans egen og hun kalder ham for "baaar"  Og i næste uge flytter vi i hus ... det bliver ikke meget bedre !!

Suk, en skøn historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.