Jeres kærlighedssang?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2010

mama09

Anna-jonas skriver:

Dette er vores.............den er så smuk, og så synger han den bare så smukt. Var til koncert med ham i 2007...........og hold kæft hvor kan han synge ballader.

http://www.youtube.com/watch?v=84wkl8cL_xQ

Abdi elsker bare Georg M´s musik Kunne være fedt hvis han kom til dk..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Barbamama

Vi har en lidt utraditionel en, men jeg tænker på min kæreste hver gang jeg hører den. Vi var på ferie på Fanø og der spillede de den bare så meget i radioen, så nu tænker jeg tilbage på den hver gang vi hører den:

http://www.youtube.com/watch?v=qux6PhqbBBU&feature=fvst

Anmeld

9. januar 2010

anna-jonas

Trinehw skriver:

Abdi elsker bare Georg M´s musik Kunne være fedt hvis han kom til dk..

Jamen, Trine..............det gør han jo af og til. Så mon ikke i kan være heldige..............i 2007 spillede han 2 koncerter i Arena i Århus. Du må holde udkig, og overraske Abdi.

Anmeld

9. januar 2010

vatten

Hvordan får man en kærlighedssang? Jeg har nemlig haft en, så jeg ved slet ikke, hvad det går ud på.. Er det bare, hvis man tænker på sin kæreste, når man hører en bestemt sang eller?

Anmeld

9. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her er vores:

your song

Anmeld

9. januar 2010

oo

vatten skriver:

Hvordan får man en kærlighedssang? Jeg har nemlig haft en, så jeg ved slet ikke, hvad det går ud på.. Er det bare, hvis man tænker på sin kæreste, når man hører en bestemt sang eller?

jae...pretty much sådan er vores sange i hvert fald...eller også er det sange vi ofte synger sammen..sådan a capella eller sange som man selv hører og så tænker man på ham og så spiller man den for ham og så er det helt åååårh i låååve you!

Anmeld

9. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Anna-jonas skriver:

Dette er vores.............den er så smuk, og så synger han den bare så smukt. Var til koncert med ham i 2007...........og hold kæft hvor kan han synge ballader.

http://www.youtube.com/watch?v=84wkl8cL_xQ

Åh, den sang jeg engang til en optagelsesprøve. Den er SÅ fantastisk smuk den sang, men også lidt vemodig synes jeg. Men den...

Anmeld

9. januar 2010

mama09

Anna-jonas skriver:

Jamen, Trine..............det gør han jo af og til. Så mon ikke i kan være heldige..............i 2007 spillede han 2 koncerter i Arena i Århus. Du må holde udkig, og overraske Abdi.

ja også det jeg tænkte nå jamen jeg må jo bare holde øje

Anmeld

9. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Bum bum, hvis kæresten og jeg har en sang må det være -->

The Strokes  - Meet me in the bathroom 

Den er noget anderledes i genre, men passer godt til vores forhold. Det var en af de sange der fik os til at connecte, så vi smiler altid når vi hører den.

Anmeld

9. januar 2010

Sofie

Zafir skriver:

Her er vores:

your song

Åhhhhh ja Zafir.. Den er også FANTASTISK.. er også helt vild med den

Vores sang er:

Mariah Carrey "All I want for christmas is you"

-Bare super ærgeligt at den kune bliver spillet til jul

Kh Sofie

PS: Hvordan ligger man det der ned fra YouTube???? Har prøvet og prøvet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.