kvalme!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Mette88 skriver:

Hejsa. Ja, den er mega irriterende den kvalme, igår købte jeg ingefær tabeletter, tror sgu de hjælper Men Kan godt mærke fra morgen af, at det er ligesom omat kvalmen er på vej, men skynder mig bare ned for at spise, et eller andet brød. Men tak for tippet.

knus Mette

ja, hvis du ved det hjælper at spise noget, så er det bare med at have noget klar hele tiden:0) selvfølgelig noget relativt sundt:0)

mht. ingefær, så var der en gang nogle ingefær tabletter fra apoteket til gravide. De blev taget af markedet, da man havde mistanke til at for meget ingefær kunne skade fosteret....

hvis du kun tager dem indimellem, tror jeg det er ok. ellers kan du evt forsøge dig med ingefær te...

kender du de der sea-band? dem brugte jeg da kvalmen var aftagende, de kunne hjælpe af og til. jeg får nemli kvalme af ingefær...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2010

MetteMTH

Mathildesmor skriver:

Hvor langt er du henne??

9 uger+5 dage tror jeg. skal scannes den 26 så glæder mig jo helt vildt Så der ved jeg faktisk helt præcist hvor langt jeg er henne. Ved du hvornår man kan få kønnet at vide? For det vil min kæreste og jeg rigtig gerne, men nu skal vi jo også lige se hvor mange babyer der er inde i mig 

Anmeld

13. januar 2010

MetteMTH

ka-ri-na skriver:

ja, hvis du ved det hjælper at spise noget, så er det bare med at have noget klar hele tiden:0) selvfølgelig noget relativt sundt:0)

mht. ingefær, så var der en gang nogle ingefær tabletter fra apoteket til gravide. De blev taget af markedet, da man havde mistanke til at for meget ingefær kunne skade fosteret....

hvis du kun tager dem indimellem, tror jeg det er ok. ellers kan du evt forsøge dig med ingefær te...

kender du de der sea-band? dem brugte jeg da kvalmen var aftagende, de kunne hjælpe af og til. jeg får nemli kvalme af ingefær...

Nej, det gør jeg ikke, hvad er det for noget? Ja, hørte godt nok noget med nogle ingefær kapsler der var blevet fjernet, men dem jeg har er tabeletter, dem har jeg købt på apoteket

Anmeld

13. januar 2010

mahanna

hejsa jeg har hørt at ingefær te man kan få det i breve i netto bla. det skulle værer rigtig godt har hørt fra flerer af mine venninder at det hjælper men du skal nok kun drikke det eller tage tabeletterne for men må hvist ikke få for meget..

håber at din kvalme   går væk

knus

Anmeld

13. januar 2010

Ni-ko-li-ne

Mette88 skriver:

Nej, det gør jeg ikke, hvad er det for noget? Ja, hørte godt nok noget med nogle ingefær kapsler der var blevet fjernet, men dem jeg har er tabeletter, dem har jeg købt på apoteket

sea-band fås hos Matas ved jeg, det er to små armbånd i stof, hvor der sidder sådan en lille plastic knop som man så placerer efter beskrivelsen, og så trykker den på et akkupressur punkt der hjælper een af med kvalmen. Man bruger dem også i forbindelse med køresyge:0)

Anmeld

13. januar 2010

MetteMTH

ka-ri-na skriver:

sea-band fås hos Matas ved jeg, det er to små armbånd i stof, hvor der sidder sådan en lille plastic knop som man så placerer efter beskrivelsen, og så trykker den på et akkupressur punkt der hjælper een af med kvalmen. Man bruger dem også i forbindelse med køresyge:0)

Hvor smart Det skulle man da næsten lige ind og høre mere om

Anmeld

13. januar 2010

Mira0911

Mette88 skriver:

Hej. Nu har kvalmen kastet sig hen over mig, den starter om natten og frem til nu faktisk, men forsvinder hen på aften. Idag har jeg ikke kunne holde noget i mig, Har haft det rent ud sagt af helvede til! Nogle der kan hjælpe mig med at bekæmpe den skide kvalme.

Mette.

Det er rigtig træls sådan noget... Da jeg var gravid, havde jeg det sådan i alle 9 mdr... Jeg kunne slet ikke holde noget i mig...

Har du prøvet, Akupunktur? Mynthe dråber? Jeg prøvede alverdens, og det virkede ikke på mig...

Anmeld

13. januar 2010

Diana...

Akupunktur

Anmeld

13. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Uha, det bliver da rigtig spændende at blive scannet - og ikke mindst, at se antallet af fostre i mavsen

Det er muligt at se kønnet når man er 17 fulde uger henne. Jeg har før hørt at det kan ses lidt før, men som udgangspunkt siger man 17 uger.

Jeg skal selv have en kønsscanning på næste fredag - der er jeg 17+5. Glæder mig helt sindsygt

Anmeld

14. januar 2010

MetteMTH

Mathildesmor skriver:

Uha, det bliver da rigtig spændende at blive scannet - og ikke mindst, at se antallet af fostre i mavsen

Det er muligt at se kønnet når man er 17 fulde uger henne. Jeg har før hørt at det kan ses lidt før, men som udgangspunkt siger man 17 uger.

Jeg skal selv have en kønsscanning på næste fredag - der er jeg 17+5. Glæder mig helt sindsygt

Kan jeg godt forstå  Men så alligevel, så ved jeg faktisk heller ikke om jeg har lyst til at få det at vide, det er jo kun for at man ved hvad man skal gå efter. Det er vel heller ikke sikkert at de kan selv helt præcist om det er en dreng eller pige.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.