kvalme!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.027 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

MetteMTH

Hej. Nu har kvalmen kastet sig hen over mig, den starter om natten og frem til nu faktisk, men forsvinder hen på aften. Idag har jeg ikke kunne holde noget i mig, Har haft det rent ud sagt af helvede til! Nogle der kan hjælpe mig med at bekæmpe den skide kvalme.

Mette.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

LilleMor10

Smoothies og sodavands is hjalp mig meget, det var ligesom om at hvis jeg var kølet af var det ikke så slemt  held og lykke med det, 

Anmeld

9. januar 2010

Anirak

Der findes så mange forskellige råd ang. kvalme og opkast og tror, at det er sjældent de virker på alle.

Jeg har nærmest levet af youghurt, mariekiks, mandariner og bananer.

Det vigtige er, at du sørger for at spise ofte og lidt, så du ikke bliver så sulten. Det gør nemlig kvalmen værre.

Danskvand kan også være godt at drikke.

Anmeld

9. januar 2010

LRJ

Mette88 skriver:

Hej. Nu har kvalmen kastet sig hen over mig, den starter om natten og frem til nu faktisk, men forsvinder hen på aften. Idag har jeg ikke kunne holde noget i mig, Har haft det rent ud sagt af helvede til! Nogle der kan hjælpe mig med at bekæmpe den skide kvalme.

Mette.

spis nogle mariekiks mens du ligger i sengen - Drik en masse vand !

og så hjalp æbler og gulerødder os lidt på mig

Ellers hvis det bliver helt slemt så kan lægen ordinere nogle piller for gravides kvamle

Anmeld

9. januar 2010

MetteMTH

Til Karina: Det som du nævner er faktisk det jeg spiser Jeg syntes godt nok også, at jeg kan lugte ALT, det er irriterende.

Anmeld

9. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Puhhha! Føler virkelig med dig......

Jeg har fra uge 7-12 haft den ondeste kvalme 24 timer i døgnet, og følte også at alt og alle stank. Alt kunne give mig kvalme, men specielt tobaklugt! Jeg synes at sodavandsis og sodavand hjalp godt på mig.... Men det er nok meget individuelt.

Håber snart du får det bedre

Anmeld

9. januar 2010

MetteMTH

Mathildesmor skriver:

Puhhha! Føler virkelig med dig......

Jeg har fra uge 7-12 haft den ondeste kvalme 24 timer i døgnet, og følte også at alt og alle stank. Alt kunne give mig kvalme, men specielt tobaklugt! Jeg synes at sodavandsis og sodavand hjalp godt på mig.... Men det er nok meget individuelt.

Håber snart du får det bedre

tusind tak.. Håber snart det går over for ligger bare i min seng hele tiden.

Anmeld

13. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hvor langt er du henne??

Anmeld

13. januar 2010

Ni-ko-li-ne

den kvalme er skrækkelig..... jeg led af den døgnet rundt fra jeg var i uge 7 til ca 20.... det blev lidt bedre midt i perioden....

min JM sagde, så snart du har lyst til noget SÅ SPIS DET! når du ikke kan holde noget nede, så er det bare om at få et eller andet.... om det så er en frysepizza..... og en cola..... så er det bedre end ingenting....

prøv evt. at høre din JM om der tilbydes akupunktur nogen steder.... jeg har hørt at nogen har haft gavn af dette

Anmeld

13. januar 2010

MetteMTH

ka-ri-na skriver:

den kvalme er skrækkelig..... jeg led af den døgnet rundt fra jeg var i uge 7 til ca 20.... det blev lidt bedre midt i perioden....

min JM sagde, så snart du har lyst til noget SÅ SPIS DET! når du ikke kan holde noget nede, så er det bare om at få et eller andet.... om det så er en frysepizza..... og en cola..... så er det bedre end ingenting....

prøv evt. at høre din JM om der tilbydes akupunktur nogen steder.... jeg har hørt at nogen har haft gavn af dette

Hejsa. Ja, den er mega irriterende den kvalme, igår købte jeg ingefær tabeletter, tror sgu de hjælper Men Kan godt mærke fra morgen af, at det er ligesom omat kvalmen er på vej, men skynder mig bare ned for at spise, et eller andet brød. Men tak for tippet.

knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.