av mine ribben :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

LRJ

Frederic's moar skriver:

Havde konstant smerter ved højre riben, da han lå på tværs gennem hele graviditet og havde derved lavet hans egen hule der.

Var ikke ret langt henne før jeg måtte side skråt, for at aflaste dem lidt. Når jeg bukked mig ned, kunne jeg mærke hans hoved smutte på mine nederste riben. Han kom ud ved pks pga det og alligevel måtte de bruge sugekop.

Okay, lyder ikk helt rart :s

Je har os de sidste par dage mærket hende sparke og slå der oppe, så tror os hun ligger der li nu, men nu tager jeg til læge i morgen og forhører mig om det er fordi mine ribben er bukket at det bliver ved med at gøre ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2010

Sara_S

Hej Lone! Fandt du nogenside ud af hvad det var?

Jeg har nemlig siddet de sidste tre uger og har haft utrolig mange smerter ved ribben, men kun i min højre side... 

Det er så frustrerende at både jordmoderen og lægen ikke aner hvad det er... men det gør altså mega-ondt!! 

Anmeld

9. august 2010

LRJ

Sara_S skriver:

Hej Lone! Fandt du nogenside ud af hvad det var?

Jeg har nemlig siddet de sidste tre uger og har haft utrolig mange smerter ved ribben, men kun i min højre side... 

Det er så frustrerende at både jordmoderen og lægen ikke aner hvad det er... men det gør altså mega-ondt!! 

Hej Ja det var mine organer og sådan der trykkede fordi jeg havde så stor livmoder og så fordi hun lå og sparkede derop hele tiden

Anmeld

12. august 2010

Sara_S

Lone H. skriver:

Hej Ja det var mine organer og sådan der trykkede fordi jeg havde så stor livmoder og så fordi hun lå og sparkede derop hele tiden

Nå, så er der ikke så meget at gøre ved det... skal bare lære at holde ud! 

Men tusind tak for dit svar i hvert fald!

Anmeld

12. august 2010

LRJ

Sara_S skriver:

Nå, så er der ikke så meget at gøre ved det... skal bare lære at holde ud! 

Men tusind tak for dit svar i hvert fald!

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.