av mine ribben :s

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.257 visninger
14 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

LRJ

Puha det gør ondt i mine ribben :s og det gør det slet ikk bedre at jeg har 3 bukket ribben. 

Det Føles som sådan en stikkende smerte, Og så mister jeg meget  tit vejret, Det næsten helt ulidligt :s - det føles slet ikk som når hun sparker op i ribbene, eller når hun ligger op af dem. 

Nogen der har prøvet noget af det samme ?

Lone 26+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

Sara.

Lone H. skriver:

Puha det gør ondt i mine ribben :s og det gør det slet ikk bedre at jeg har 3 bukket ribben. 

Det Føles som sådan en stikkende smerte, Og så mister jeg meget  tit vejret, Det næsten helt ulidligt :s - det føles slet ikk som når hun sparker op i ribbene, eller når hun ligger op af dem. 

Nogen der har prøvet noget af det samme ?

Lone 26+4

Mener måske at der er noget med svangerskabsforgiftning... at så kan man få MEGET ondt der..... Sådan havde min veninde det i hvert fald, og blev tjekket for svangerskabsforgiftning, men det har hun heldigvis ikke...

Men ellers så kender jeg godt til at det bare gør så ondt.. blir ofte nød til at strække med ud / flade mig ud for at jeg føler der er plads... Men tænker det er som du skriver når babyen ligger og presser...

Nu går det jo også stærkt med babyen som vokser helt vildt, det vil vi jo kunne mærke (er bare lidt mere gravid end dig)....

Så hvis det gør helt ulideligt ondt ville jeg nok ringe til læge i morgen eller fødegangen nu bare liiige for at være på den sikre side og høre hvad de siger

Anmeld

9. januar 2010

Sara.

ps men at du har bukket 3 ribben hjælper selvf. ikke på det..... måske er din baby bare ved at være stor

Anmeld

9. januar 2010

LRJ

lærkes_mor skriver:

Mener måske at der er noget med svangerskabsforgiftning... at så kan man få MEGET ondt der..... Sådan havde min veninde det i hvert fald, og blev tjekket for svangerskabsforgiftning, men det har hun heldigvis ikke...

Men ellers så kender jeg godt til at det bare gør så ondt.. blir ofte nød til at strække med ud / flade mig ud for at jeg føler der er plads... Men tænker det er som du skriver når babyen ligger og presser...

Nu går det jo også stærkt med babyen som vokser helt vildt, det vil vi jo kunne mærke (er bare lidt mere gravid end dig)....

Så hvis det gør helt ulideligt ondt ville jeg nok ringe til læge i morgen eller fødegangen nu bare liiige for at være på den sikre side og høre hvad de siger

Håber godt nok ikk at det er svagerskabsforgiftning

men det har gjort ufatteligt ondt de sidste 3 uger hver dag, og det har bare ikk hjulpet at ligge ned :s

Håber bare det er "normale" graviditets smerter,

Men var nød til at spørger for det gør jo mega ondt, og for at hører om det bare var mig der havde det sådan, eller der var andre

Anmeld

9. januar 2010

Sara.

Det kan jeg godt forstå....

Det er sikkert ikke noget, det i hvert fald normalt at have ondt....... Men du kan jo altid ringe for en sikkerhedsskyld

Anmeld

9. januar 2010

LRJ

lærkes_mor skriver:

Det kan jeg godt forstå....

Det er sikkert ikke noget, det i hvert fald normalt at have ondt....... Men du kan jo altid ringe for en sikkerhedsskyld

Snakkede li med kæresten, og han blev først bekymret, men jeg har jo ikk haft andre symtomer på svangreskabs forgiftning, så jeg venter til mandag, undtaget hvis det bliver værre

Anmeld

9. januar 2010

Sara.

Det synes jeg lyder som en god plan håber det blir bedre

Anmeld

9. januar 2010

LRJ

lærkes_mor skriver:

Det synes jeg lyder som en god plan håber det blir bedre

tak, håber jeg os

håber at det "bare" er mine ribben der bliver presset på

Anmeld

9. januar 2010

Sara.

Lone H. skriver:

tak, håber jeg os

håber at det "bare" er mine ribben der bliver presset på

Ja krydser fingre...... God søndag i morgen

Anmeld

9. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Havde konstant smerter ved højre riben, da han lå på tværs gennem hele graviditet og havde derved lavet hans egen hule der.

Var ikke ret langt henne før jeg måtte side skråt, for at aflaste dem lidt. Når jeg bukked mig ned, kunne jeg mærke hans hoved smutte på mine nederste riben. Han kom ud ved pks pga det og alligevel måtte de bruge sugekop.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.