Hvornår fortalte i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2010

Vial

Jeg er en af dem, som fortalte med det samme. Er også blevet insemineret, så mine venner og familie vidste godt, hvad der var i gang. At jeg så testede kl. 5.30 to dage før tid, og den var bragende positiv, så måtte jeg jo desværre vente med at fortælle det til, at folk vågnede... nogle meget laaange timer.

Kan blive lidt irreteret, når folks kommentar kan være: Er det ikke lidt tidligt at fortælle det.

Mister jeg min graviditet, så har jeg da også brug for, at min omgangskreds ved, hvorfor jeg er trist.

Jeg har også fortalt min chef det, da jeg var 5+0. Det blev han da rigtig glad for. Vi har så aftalt et møde, når alt er mere sikkert, så vi kan planlægge det. Det giver mig en ro, at folk ved, hvorfor jeg render rundt og puster og ser møgtræt ud.

Karina 5+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har sagt det allerede i mandags da jeg var 5+0... Fordi jeg havde lovet at sige det så tidligt som muligt, fordi jeg bliver holdt ekstra øje med nu, pga de 2 sidste forløb. Det betyder at jeg har flere fraværsdage her i starten og hvis det er graviditetsbetinget fravær, så får arbejdspladsen refusion for fraværet.

Det skulle jo meget gerne gå helt fantastisk denne gang og der skulle ikke ske noget dårligt, men hvis der gør,så får man jo også lidt fravær på den konto.

Så hvis det ellers er et arbejde du befinder dig godt på, så ville jeg da bare fortælle det. Det sker der jo ikke noget ved.

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

KaMa skriver:

Jeg er en af dem, som fortalte med det samme. Er også blevet insemineret, så mine venner og familie vidste godt, hvad der var i gang. At jeg så testede kl. 5.30 to dage før tid, og den var bragende positiv, så måtte jeg jo desværre vente med at fortælle det til, at folk vågnede... nogle meget laaange timer.

Kan blive lidt irreteret, når folks kommentar kan være: Er det ikke lidt tidligt at fortælle det.

Mister jeg min graviditet, så har jeg da også brug for, at min omgangskreds ved, hvorfor jeg er trist.

Jeg har også fortalt min chef det, da jeg var 5+0. Det blev han da rigtig glad for. Vi har så aftalt et møde, når alt er mere sikkert, så vi kan planlægge det. Det giver mig en ro, at folk ved, hvorfor jeg render rundt og puster og ser møgtræt ud.

Karina 5+6

LIGE PRÆCIS!!!!!!!!!!!...

hvis man mister, så er man også i sorg og har brug for at dele det med verden også.

Jeg har dog ikke fortalt det til vores forældre endnu... Det føles sådan lidt. På den ene side har jeg lyst til at sige det på den anden side, vil jeg ikke have at de går og er bekymret. MMm... Men altså - hvis sorgen rammer en, så er det RART at folk ved det. TRO mig.

MEN det gør den jo ikke denneher gang

Sjovt at du er 5+6, det er jeg også. Så må vi se om nogen af os rammer dagen.

Anmeld

10. januar 2010

Vial

Jeg er hamrende nervøs for at miste, og jeg har ikke prøvet det. Det må være så meget værre, når man kender til det på egen krop. Der må være nogle meget vigtige datoer, som skal overståes!

Selvfølgelig går det for os. Det gør det jo ærlig talt for de fleste - om de har mistet før eller ej.

Min kvalme er blevet mit tryghedsbarometer. Så klapper i mine små fede fingre, hver gang dem melder sig. Er normalt meget i kontrol, og det er virkelig en udfordring, at der sker noget i kroppen, som man ikke selv har indflydelse på.

Ja, vi har begge to termin d. 6. september - så må vi bare håbe, at ingen af os går 5 dage over tid. Lidt en kedelig fødselsdag "9-11"  

Anmeld

10. januar 2010

Vial

Zafir skriver:

LIGE PRÆCIS!!!!!!!!!!!...

hvis man mister, så er man også i sorg og har brug for at dele det med verden også.

Jeg har dog ikke fortalt det til vores forældre endnu... Det føles sådan lidt. På den ene side har jeg lyst til at sige det på den anden side, vil jeg ikke have at de går og er bekymret. MMm... Men altså - hvis sorgen rammer en, så er det RART at folk ved det. TRO mig.

MEN det gør den jo ikke denneher gang

Sjovt at du er 5+6, det er jeg også. Så må vi se om nogen af os rammer dagen.

Jeg er hamrende nervøs for at miste, og jeg har ikke prøvet det. Det må være så meget værre, når man kender til det på egen krop. Der må være nogle meget vigtige datoer, som skal overståes!

Selvfølgelig går det for os. Det gør det jo ærlig talt for de fleste - om de har mistet før eller ej.

Min kvalme er blevet mit tryghedsbarometer. Så klapper i mine små fede fingre, hver gang dem melder sig. Er normalt meget i kontrol, og det er virkelig en udfordring, at der sker noget i kroppen, som man ikke selv har indflydelse på.

Ja, vi har begge to termin d. 6. september - så må vi bare håbe, at ingen af os går 5 dage over tid. Lidt en kedelig fødselsdag "9-11"  

Anmeld

10. januar 2010

Moderator

KaMa skriver:

Guuuuuud... Nu du siger det, så skal et af vores vennepar giftes den 11. september... :-S - Hun mente det var en dato han kunne huske. Og det må der jo være noget om.

Men jeg håber da ikke jeg føder den dag. Det blir et kanon bryllup tror jeg.

Og ja... Jeg har nogen dage der skal overståes. uge 9 skal overståes også skal NF overståes!!!!... Så jeg glæder mig til februar er overstået...

heldigvis skla vi jo til berlin i starten, så der går jo 4  dage med det

Anmeld

10. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

vi har sagt det hurtigt begge gange, samme dag eller var det dagen efter..

knus karina 35+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.