Hvornår fortalte i det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
16 svar
0 synes godt om
9. januar 2010

BinaMor

er nu i uge 8...snart 9 

ventede i til uge 12 med at sige det til venner?

har igen sagt nej til nf, så jeg ved jo først i uge 18 om at er ok til MD scanningen men som lægen sagde så burde man abortere  tidligt hvis der var noget galt og så længe livmoder vokser er alt jo fint højstsandsynligt. nf er jo kun til Downs undersøgelse.

men.. begynder at få lyst til at sige det.. men burde nok vente har også en lille fin bule allerede nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2010

LRJ

gabriellasmor skriver:

er nu i uge 8...snart 9 

ventede i til uge 12 med at sige det til venner?

har igen sagt nej til nf, så jeg ved jo først i uge 18 om at er ok til MD scanningen men som lægen sagde så burde man abortere  tidligt hvis der var noget galt og så længe livmoder vokser er alt jo fint højstsandsynligt. nf er jo kun til Downs undersøgelse.

men.. begynder at få lyst til at sige det.. men burde nok vente har også en lille fin bule allerede nu

Vi fortalte det til min mor den dag vi selv fik det af vide af lægen

og min svigerinde fik det af vide ugen efter vi selv havde fået det af vide

Og Resten fik det af vide omkring uge 10-11

Anmeld

9. januar 2010

lion

Vi vidste det i uge 6, d. 29 juni.

Jeg vidste hvordan min familie vil reagere på jeg var gravid igen, så dem ville jeg gerne vente med.

Vi fortalte min fætter det, og min kærestes familie, d. 29 juni.

Resten af familien fik det af vide d. 1 aug da vi holdte Cassandras 1 års fødselsdag, der havde hun en trøje på, hvor der stod hun skulle være storesøster.

Anmeld

9. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Min svigerinde og storebror + min kærestes bedste ven fik det at vide på dagen og et par dage efter vi fik det at vide

Vores familier fik det at vide da jeg var 10 uger henne, da vi havde været til den første scanning.. Venner fik det at vide senere, omkring uge 18-20 stykker

Anmeld

9. januar 2010

Lone Jakobsen

mener at vores familier fik det afvide efter en uge eller 2

Anmeld

9. januar 2010

saxa

Vi har fortalt den nærmeste familie det, allerede nu.. Og er 5+6 idag.. Venner og bekendte ved det ikke endnu.. Det venter vi lige med..

Anmeld

9. januar 2010

Dansker i England

Jeg kunne ikke holde det hemmeligt - fortalte det til alle, jeg kendte, da jeg havde taget en positiv test. Jeg forstår ikke, man kan gå med sådan en hemmelighed i så lang tid. Men sådan er vi jo forskellige

Anmeld

9. januar 2010

dorthemus

ALLE vidste det før jeg testede positivt

Jeg er donorinsemineret og valgte fra starten at være helt ærlig omkring mit valg og når man er alene så har man (jeg ihvertfald) meget brug for at dele glæderne og sorgerne med andre end en mand.

Jeg ræsonerede, at lykkedes det ikke første gang eller aborterede jeg så kunne jeg ikke overskue at skulle fortælle folk at jeg overhovedet havde været gravid eller prøvede på det.

Familie, venner og kolleger kendte derfor til mine planer og da jeg blev gravid vidste ALLE det to min. efter jeg testede positivt

Knus Dorthe

20 + 6

Anmeld

9. januar 2010

Chalala85

Vi er i uge 3 nu og fortalte det til den tætteste familie den dag vi testede ig var til lægen.. resten for det at vide efter nf.. det har jeg det bedst med :-)

Anmeld

10. januar 2010

dorthemus

Dansker i England skriver:

Jeg kunne ikke holde det hemmeligt - fortalte det til alle, jeg kendte, da jeg havde taget en positiv test. Jeg forstår ikke, man kan gå med sådan en hemmelighed i så lang tid. Men sådan er vi jo forskellige

Det gør jeg heller ikke, Hvis man aborterer gør det jo ikke sagen mindre ulykkelig at folk ikke vidste at man var gravid.

...desuden havde jeg det så elendigt i de første tre måneder at jeg ikke ville have kunnet skjule det alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.